ویژه برنامه‌های «هفته المپیک» در البرز برگزار می‌شود

20 تیر 1395

مهدی محبی : فدراسیون ورزش های همگانی هرساله با هدف توسعه و اشاعه فرهنگ فعالیت بدنی و ورزش ویژه برنامه هایی را در هفته جهانی المپیک برگزار می کند.


 


وی افزود: این برنامه با همکاری استان های مختلف به اجرا در می آید و استان البرز نیز به مانند سال های گذشته حضوری فعال و اثرگذار در این برنامه ها دارد.


 


محبی در ادامه گفت: ویژه برنامه های هفته المپیک در سال جاری از ۲۶ تیرماه تا اول مردادماه برگزار می شود و محورهای مختلفی برای آن تعریف شده است.


 


رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز با بیان اینکه هیئت ورزش های همگانی استان البرز با همکاری شهرستان ها و کمیته های زیر مجموعه خود در تمام روزهای این هفته برنامه خواهد داشت گفت: ویژه برنامه های این هفته در محورهای جوانان، کودکان، بانوان، سالمندان و معلولان و جانبازان برگزار می شود.


 


وی تصریح کرد: برگزاری کوهپیمایی خانوادگی، همایش ورزش کودکان، مسابقه دو ویژه بانوان در بوستان های سطح شهرها و برگزاری مسابقات مفرح ورزشی در سرای سالمندان در این هفته اجرا می شود.


 


محبی افزود: در هفته المپیک برنامه مشترکی با هیئت ورزش جانبازان و معلولان برای این قشر برگزار خواهد شد ضمن آنکه با محوریت مربیان فعال در بوستان های سطح شهر کرج و دیگر شهرهای استان مسابقه دوآقایان نیز برگزار خواهد شد.


 


وی اجرای ویژه برنامه های هفته عفاف و حجاب را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این هفته نیز که از امروز آغاز شده و تا ۲۵ تیرماه ادامه خواهد داشت مسابقات ورزشی ویژه بانوان با عنوان جام نجابت برگزار می شود.


 


محبی در پایان گفت: در این هفته علاوه بر برگزاری مسابقات در نشست هایی با حضور کارشناسان در خصوص سیره ائمه اظهار و مبحث حجاب نیز آگاهی بخشی های لازم صورت می گیرد.


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است