شهردار تهران در جمع ملی پوشان پارالمپیکی ایران

2 شهریور 1395

قالیباف پس از حضور بر مزار شهید گمنام و ادای احترام به مقام شهدای دفاع مقدس، در نشستی صمیمانه با مسئولین فدراسیون دیدار کرد و پس از آن در محل تمرینات تیم های ملی بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته بانوان و وزنه برداری حاضر شد و از نزدیک در جریان روند آماده سازی این ملی پوشان قرار گرفت.


شهردار تهران در پایان این بازدید گفت: آمادگی ملی پوشان جانباز و معلول بیش از حد انتظار است و چه در رشته های تیمی و چه در رشته های انفرادی با نشاط و غیرت برای بازی های پارالمپیک آماده می شوند و امیدوارم با موفقیت در بازی های پارالمپیک پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز درآورند.


وی خاطر نشان کرد: معتقدم حمایت اصلی از این عزیزان پیش از اعزام باید صورت بگیرد و هر اقدامی که از دستمان بربیاد برای حمایت از ورزشکاران جانباز و معلول انجام می دهیم.



قالیباف در خصوص مناسب سازی معابر و اماکن شهری تهران افزود: به نسبت گذشته اصلاح معابر و مناسب سازی شهری با سرعت بیشتری دنبال شده، اما هنوز در این زمینه عقب هستیم و باید کار بیشتری صورت بگیرد.


وی گفت: بسیاری از ورزشکاران مدال آور به خصوص از جانبازان و معلولان عزیز از همکاران ما در شهرداری هستند و بدین وسیله تلاش کردیم از این عزیزان حمایت کنیم.


در این بازدید مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران، محمد رضایی رئیس سازمان ورزش شهرداری، سعید طلوعی شهردار منطقه 7 تهران و حمید استیلی ملی پوش اسبق و پیشکسوت فوتبال، شهردار تهران را همراهی کردند.


پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک از 16 تا 27 شهریور به میزبانی کشور برزیل برگزار می شود و در این دوره از بازی ها ورزشکاران 176 کشور حضور دارند.


 


منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است