رکورد رقبای ایزدیار از شناگران غیر معلول ایرانی بهتر است

3 شهریور 1395

محمدحسین اقبالی، در خصوص آمادگی شاهین ایزدیار افزود: از 3 شهریور تمرینات شاهین ایزدیار در استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می شود و تا زمان اعزام ادامه دارد. ایزدیار در سالهای اخیر و پس از مسابقات پارالمپیک لندن که نخستین تجربه ی حضورش در چنین میدانی نیز بود، بسیار زحمت کشیده و برای رسیدن به پارالمپیک ریو هر چه در توان داشته انجام داده است.


 


اقبالی ادامه داد: اگرچه در این ایام حضور ایزدیار تنها در دو رویداد برون مرزی محقق شد، اما او دست از تلاش برنداشت و برای بهبود رکورد و عملکردش به نسبت لندن زحمت زیادی کشیده است. البته در این سالها رقبای او نیز بسیار پیشرفت کرده اند و به خصوص نمایندگان برزیل رکوردهای خوبی به ثبت رسانده اند و باید گفت رقبای شاهین در پارالمپیک رکوردهایشان از شناگران غیر معلول ایرانی بهتر است.


 


مربی تیم ملی شنا گفت: حضور ایزدیار در رقابت های پارالمپیک اتفاق بسیار خوبی است و خوشحالیم که مقدمات این کار فراهم شد و به واسطه ی حضور او در پارالمپیک شناگران جوان انگیزه ی زیادی پیدا کرده‌اند و امیدواریم در سالهای آینده با سرمایه گذاری بیشتر در این رشته شاهد حضور نیروهای مستعد باشیم.


 


وی افزود: مهدی ضیایی در مشهد زحمات زیادی برای آمادگی ایزدیار کشیده و جا دارد از همه افرادی که در فدراسیون، کمیته ملی پارالمپیک و انجمن شنا برای فراهم شدن هر چه بهتر شرایط تمرینی نماینده کشورمان تلاش کرده اند، قدردانی کنم.


 


اقبالی ادامه داد: ایزدیار در بازی های پارالمپیک لندن موفق شد به فینال راه یابد و در جمع هشت شناگر برتر دنیا قرار گیرد. تکرار این نتیجه در ریو با توجه به ارتقا چشمگیر رکوردها در سالهای اخیر و شرایط رقبای شاهین، بسیار مطلوب است و البته امیدواریم این شناگر ارزنده موفق به کسب مدال هم بشود.


 


مربی تیم ملی شنا گفت: آخرین مرحله ی تمرینات ایزدیار از فردا در استخر مجموعه ی ورزشی آزادی تهران آغاز می شود و در تلاشیم در روزهای باقی مانده تا اعزام به بازی های پارالمپیک، وی را با نهایت آمادگی راهی این رویداد بزرگ کنیم.


 


شاهین ایزدیار، تنها نماینده ایران در رقابت های شنا پارالمپیک ریو است که رقابت های خود را در ماده 100 متر قورباغه و 50 متر آزاد دنبال خواهد کرد.


 


منبع : خبرگزاری صدا و سیما

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است