تیم فوتسال ناشنوایان قم به مقام چهارم مسابقات قهرمانی کشور رسید

5 شهریور 1395

سید وحید غیاثی : پرونده مسابقات فوتسال ناشنوایان کشور در رده سنی نوجوانان در همدان بسته شد و تیم اعزامی استان قم به این رقابت‌ها توانست در جمع ۴ تیم برتر کشور قرار بگیرد که موفقیت بزرگی برای ورزش ناشنوایان قم محسوب می‌شود.


 


وی افزود: مسابقات فوتسال نوجوانان ناشنوای پسر کشور با حضور ۱۸ تیم، به میزبانی همدان برگزار شد و در این رقابت‌ها تیم‌هایی از استان‌های مختلف شرکت داشتند که تیم قم در این پیکارها در نهایت چهارم شد.


 


دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان قم گفت: قم در دیدار اول خود با ارومیه با نتیجه ۷ بر صفر به پیروزی رسید و در دیدار دوم خود در مصاف با همدان، با نتیجه ۳ بر صفر، میزبان این دوره را مغلوب خود کرد تا صعود خود را به مرحله بعد قطعی کند.


 



غیاثی بیان داشت: در سومین و آخرین بازی از دور گروهی، قم در یک بازی تشریفاتی ۴ بر یک برابر کرمان بازنده شد و به عنوان تیم دوم به دور بعد صعود کرد و در مرحله یک چهارم نهایی، تیم فوتسال قم برابر خراسان شمالی ۲ بر یک به پیروزی رسید و به نیمه نهایی راه یافت.


 


وی عنوان کرد: در نیمه نهایی قم برابر مازندران ۴ بر صفر شکست خورد و حاصل آن حضور در دیدار رده بندی بود و در مسابقه رده بندی قم برابر چهارمحال و بختیاری یک بر صفر بازنده شد و به رتبه چهارم قناعت کرد.


 


دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان قم تصریح کرد: محمد محسن حاجیلو، محمد یوسفی، مهدی بیات، مهدی اخوان، مهدی سوری، محمد ناصری، علی رضا استهری، سید محمد جدایی، شایان عندلیب و محمد جواد محمدی با مربیگری قاسم گل وردی و مدیریت محمدرضا جعفری اعضای تیم فوتسال ناشنوایان قم در رده سنی نوجوانان را تشکیل دادند.


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است