انعقاد همکاری میان اداره ورزش و جوانان پاکدشت با مؤسسات کارآفرینی برای معلولان

8 شهریور 1395

ابراهیم جمشیدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت صبح امروز به‌همراه معاونان خود، با حضور در موسسه خیریه رعدالغدیر در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت و قول‌های مساعدی در زمینه ارائه خدمات ورزشی به معلولان و مدیریت این موسسه داد.


 


دیدار و گفت‌وگو با معلولان کارآفرین که با وجود محدودیت‌های خود بر معلولیت غلبه کرده و در کارگاه‌های معرق‌کاری، چرم‌دوزی، خیاطی و کامپیوتر مشغول به فعالیت هستند از دیگر بخش‌های این بازدید بود.


 


جمشیدی در این دیدار با اشاره به اینکه جامعه معلولان توانمندی خود را چه در عرصه ورزش و چه در سایر فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی نشان داده است، گفت: نمونه این توانایی را در این مرکز شاهدیم و امیدواریم انعقاد تفاهم‌نامه میان اداره ورزش و جوانان و نصیری مدیرعامل این مجموعه، موفقیت‌های بیشتر این عزیزان را به دنبال داشته باشد.


 


وی وعده داد که هماهنگی‌های لازم برای در اختیار گذاشتن سالن‌های ورزشی و مربی جهت آموزش معلولان در رشته‌های مختلف فراهم شود.


 


در پایان تعدادی اقلام ورزشی از جمله صفحه دارت به‌منظور ایجاد انگیزه و شادابی برای افراد زیر پوشش این مرکز از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت اهدا شد.


 


منبع : فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است