پرتابگر پارالمپیکی: مدال طلا را برای خودم در نظر گرفته‌ام

9 شهریور 1395

پرتابگر خوزستانی تیم‌ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان با بیان این‌که مدال طلای پارالمپیک را برای خودم در نظر گرفته‌ام، گفت:‌ امیدوارم از این مسابقات روسفید بیرون بیایم.


 


علیرضا قلعه‌ناصری: ‌تاکنون اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و در سه ماهی که در اردوها به سر می‌بریم، به آمادگی لازم رسیده‌ایم. رکوردهایمان نیز خوب هستند و ان‌شاءالله بتوانیم در پارالمپیک روی سکوی قهرمانی قرار بگیریم.


 


وی بیان کرد: ‌ماده تخصصی من پرتاب دیسک است و اکنون نیز رکورد خوبی را در اختیار دارم. ‌شرایطم نیز خوب است و امیدوارم روسفید از پارالمپیک ریو بیرون بیایم. من مدال طلای پارالمپیک را برای خودم در نظر گرفته‌ام.


 


این ملی‌پوش خوزستانی گفت: در ماده پرتاب دیسک علاوه بر من، ‌محمد یاری نیز از ایران به ریو اعزام می‌شود. او در لندن موفق به کسب مدال شد. در این رشته ورزشکار کوبایی نیز حضور دارد که نفر اول رنکینگ جهانی و رکورددار جهان است. همچنین ورزشکاری از برزیل هم به تازگی وارد این رشته شده است که همگی از حریفان جدی من محسوب می‌شوند.


 


وی بیان کرد: ‌من هم طی مراحل آماده‌سازی، اردوها و تمریناتی که داشته‌ام، توانستم رکوردم را به این نفرات و رکورد جهانی نزدیک کنم و خدا را شکر حتی توانسته‌ام بالاتر از رکورد جهانی هم پرتاب کنم.


 


قلعه‌ناصری خاطرنشان‌کرد: اولین حضورم را در پارالمپیک تجربه می‌کنم و ان‌شاءالله بتوانم در اولین حضور، مقام هم کسب کنم. همه از من انتظار مدال طلا دارند و فدراسیون نیز روی مدال ما حساب باز کرده است.


 


وی با بیان این که پارالمپیک میدانی بزرگ و رقابت در آن سخت است، گفت: برای رسیدن به مدال در این میدان بزرگ باید بزرگ هم فکر کرد. ‌ان‌شاءالله مردم ما را دعا کنند تا روی سکوی قهرمانی قرار بگیریم و افتخاری برای جمهوری اسلامی کسب کنیم. امیدوارم بتوانیم پیروز از این مسابقات خارج شویم.


 


منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است