با تجمیع بیمه‌ها ارتباط مالی پزشک و بیمار حذف می‌شود

14 شهریور 1395

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با تقویت و تجمیع بیمه‌ها مشکلات ارتباط مالی پزشک و بیمار حل شود.





بهروز بنیادی در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه شهرستان کاشمر که در مؤسسه معلولان ذهنی رمضان برگزار شد، با تقدیر از تلاش‌های کسانی که در مسیر خدمت‌گذاری به مردم و پیشرفت و توسعه ترشیز بزرگ قدم برمی‌دارند، گفت: بدون شک حضور نخبگان در اجتماع و عرصه‌های مختلف کاری بسیار تاثیرگذار است.


 


وی با اشاره به اینکه امیدوارم با هم‌فکری و همراهی همه مردم و نخبگان جامعه بتوانیم در این مسیر پیشرفت‌های بیشتری را برای کشور به ارمغان بیاوریم، افزود: اگر امروزه جامعه پزشکی و سلامت کشور دچار خدشه شده، بخشی از آن به عملکرد خود پزشکان و بخشی به قوانین و انتظارات مردم مرتبط است.





بنیادی با اظهار تأسف از اینکه در ادوار گذشته سهم سلامت کشور از بودجه عمومی بسیار اندک بود اما بحمدالله در دوره تدبیر و امید این سهم افزایش پیدا کرد، تصریح کرد: هرچند 9.5 درصد تولید ناخالص ملی به سلامت اختصاص پیدا کرده اما در ضعیف‌ترین کشورهای همسایه بیش از 10 درصد و در کشورهای پیشرفته بالای 18 درصد است.


 


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در برنامه ششم توسعه تلاش شده با تجمیع بیمه‌ها و مسئول سلامت در وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی بتوانیم نظم و انضباط خاصی در سیستم سلامت کشور حکم‌فرما کنیم.


 


وی با بیان اینکه جامعه پزشکی و تیم سلامت کاشمر به‌عنوان یکی از جوامع درجه یک سطح استان است، اظهار کرد: هرچند گله‌مندی‌هایی از برخی پزشکان است اما تا زمانی که همه‌چیز در دسترس باشد کسی قدردان نخواهد بود، در صورتی که اگر مقایسه‌ای با گذشته و حتی شهرهای دیگر و یا مرکز استان داشته باشیم، خواهیم دید چه امکانات خوبی در شهرستان است.


 


منبع: ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است