ثبت نام ۹۲۰ ورزشکار در دومین المپیاد ورزشی محلات در سنندج

14 شهریور 1395

مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج از ثبت نام ۹۲۰ ورزشکار در دومین المپیاد ورزشی محلات خبر داد و گفت : این مسابقات فردا آغاز می شود.


 


به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، کیوان تیشه گران گفت: با هدف ایجاد شور ونشاط در بین جوانان و همچنین ترغیب شهروندان به امر ورزش اجرای دومین المپیاد ورزشی محلات در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.


 


وی عنوان کرد: امسال این مسابقات در ۱۲ رشته ورزشی شامل فوتسال، بسکتبال خیابانی، والیبال، بدمینتون، قوی ترین مردان، تنیس روی میز، کشتی، تیر وکمان، دارت، آمادگی جسمانی، هندبال و اسکواش برگزار می شود.


 


وی بیان کرد: ثبت نام از ورزشکاران از ابتدای شهریور ماه و به مدت ده روز انجام شد و ۹۲۰ ورزشکار از محلات مختلف سطح شهر برای حضور در این المپیاد ورزشی اعلام آمادگی کردند.


 


مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج ادامه داد: رشته ورزشی فوتبال با ۳۵ تیم پر طرف دارترین رشته ورزشی در این المپیاد است و معلولین و بیماران ضایعه نخاعی هم در دو رشته ورزشی دارت و تیر وکمان شرکت کردند.


 


تیشه گران با بیان اینکه این مسابقات از فردا آغاز می شود، گفت : مراسم افتتاحیه این المییاد ورزشی فردا ساعت ۱۹ در پارک ملت برگزار می شود.


 


وی ادامه داد: برای مراسم افتتاحیه این المپیاد ورزشی برنامه های شادی نظیر روشن کردن مشعل این مسابقات، اجرای برنامه های زورخانه ای، رقص کردی و مراسم نورافشانی و آتش بازی اجرا می شود.


 


وی از شهروندان سنندجی درخواست کرد با حضور پرشور در مراسم افتتاحیه این المپیاد ورزشی موجبات دلگرمی ورزشکاران را فراهم کنند.


 


منبع: مهر


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است