ملی پوشان با انگیزه بالا منتظر آغاز مسابقات هستند/ تلاش می کنیم به مختاری روحیه دهیم

15 شهریور 1395

علی اصغر هادی زاده، رئیس انجمن و سرپرست تیم دوومیدانی اعزامی به بازی های پارالمپیک، پیرامون تمرینات ملی پوشان گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.


 


وی در این خصوص گفت: تمرینات ملی پوشان در دو نوبت صبح و عصر در محل دهکده و استادیوم نیروی هوایی برگزار می شود و همه ی نمایندگان کشورمان در شرایط خوبی به سر می برند و با روحیه و انگیزه ی بالا منتظر آغاز رقابت ها هستند.


 


سرپرست تیم ملی دوومیدانی افزود: متاسفانه طی روزای اخیر خبر تلخ درگذشت مادر گرانقدر علیرضا مختاری، ملی پوش خوب تیم دوومیدانی را دریافت کردیم و تلاش می کنیم تا به مختاری روحیه دهیم و شرایطش را برای حضور در مسابقات مساعد کنیم.


 


هادی زاده خاطر نشان کرد: در این دوره از مسابقات در رشته ی دو ومیدانی، پرتعداد ظاهر شدیم و به نسبت بازی های پارالمپیک لندن، با نفرات بیشتری در مسابقات حضور یافته ایم.


 


وی اعلام کرد: رقابت های رشته ی دو ومیدانی از روز پنج شنبه، 18 شهریور ماه آغاز می شود و سامان پاکباز، اولین نماینده رشته ی دو ومیدانی خواهد بود که در مسابقات پرتاب وزنه به مصاف حریفان می رود.


 


تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین ایران با 27 ورزشکار (24 مرد و 3 زن) در پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک تابستانی شرکت کرده است.


 


بازی های پارالمپیک 2016 ریو، از 7 تا 18 سپتامبر در 23 رشته ی ورزشی و با حضور نمایندگان 178 کشور جهان برگزار خواهد شد.


 


کاروان ایران نیز با 111 ورزشکار در قالب 12 رشته ی ورزشی در این مسابقات حضور یافته است.


 


منبع : فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است