مربی تیم ملی دوومیدانی معلولان: امیدوارم در ریو داوری تاثیر منفی نگذارد

16 شهریور 1395

مربی تیم ملی دوومیدانی معلولان اظهار امیدواری کرد داوری روی کار ورزشکاران ایرانی تاثیر منفی نگذارد.


 


مصطفی بهرامی که در ریودوژانیرو حضور دارد در خصوص آخرین وضعیت تیم و شرایط محل برگزاری مسابقات به خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، گفت: یک جلسه تمرین بدنسازی داشته‌ایم و امروز صبح و بعدظهر تمرین پرتاب داریم. با برگزاری جلسات بیشتر تمرینی وضعیت ملی‌پوشان بهتر می‌شود و برای مسابقه آماده خواهند شد.


 


وی در خصوص اینکه وضعیت آب و هوایی در ریو بارانی و ابری است و آیا این موضوع بر کیفیت کار ورزشکاران ایرانی تاثیر منفی نخواهد داشت، تصریح کرد: ما فکر این شرایط آب و هوایی را نیز کرده بودیم. چون یک اردو در رشت و یک اردو در باکو برگزار کردیم. این هوا را تجربه کرده‌ایم و خیلی نمی‌تواند تاثیرگذار باشد.


 


بهرامی با اشاره به قوانین داوری مسابقات که این روزها شنیده می‌شود به یک دل مشغولی برای ورزشکاران ایرانی تبدیل شده است، تصریح کرد: تمامی قوانین جدید مسابقات و داوری برای ملی‌پوشان توضیح داده شده است ولی چون داوری جزئی از مسابقه است، قطعا می‌تواند تاثیرگذار باشد.


 


مربی تیم ملی دوومیدانی اعزامی به مسابقات پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو، اضافه کرد: فکر نمی‌کنم داوران وجدان کاری خود را زیر پا بگذارند ولی چون سطح مسابقات پارالمپیک بالاست، امید می‌رود بر روی کار بازیکنان ما تاثیر منفی نداشته باشد.


 


وی همچنین در رابطه با مهمترین رقبای ورزشکاران دوومیدانی‌کار ایرانی در این مسابقات افزود: مهمترین رقیب‌های ورزشکاران ایرانی از انگلیس، آلمان، چین، بلغارستان، لهستان، هندوستان و مراکش هستند.


 


این مربی اظهار کرد: شناخت کاملی از حریفان پیدا کرده‌ایم و همه ملی‌پوشان در آمادگی کامل برای حضور در روز مسابقه به سر می‌برند. میدان پارالمپیک است و سطح رقابت‌ها بسیار بالا. ورزشکاران ما نیز انگیزه زیادی دارند.


 


وی گفت: پارالمپیک آخر ورزش قهرمانی است و همه با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کرده‌اند.


 


بهرامی تاکید کرد: انتظار داریم مردم ما را دعا کنند تا از این میدان بزرگ سربلند بیرون بیاییم زیرا سطح مسابقات پارالمپیک با هیچ رقابت دیگری قابل مقایسه نیست.


 


منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است