فرهنگ مناسب سازی معابر و اماکن عمومی در جامعه نهادینه شود

17 شهریور 1395

غلامرضا یاوند عباسی در نشست ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب ‌سازی معابر و اماکن عمومی یزد اظهار داشت: نگاه مدیران به مقوله مناسب سازی معابر و اماکن عمومی باید تغییر کند و فرهنگ مناسب سازی را در جامعه نهادینه کنند.


 


وی با بیان اینکه مقوله مناسب سازی معابر و اماکن عمومی نوعی حق الناس است که باید رعایت شود ادامه داد: مناسب‌ سازی اماکن عمومی و معابر در شهرها باید به یک نهضت تبدیل شود و مدیران دستگاه های اجرایی نیز به هر شکلی که می توانند با بهره مندی از قوانین جلوی ساخت اماکن بدون مناسب‌ سازی را بگیرند.


 


مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران با بیان اینکه تعداد افراد بهره‌مند از فضاها و اماکن مناسب سازی شده در جامعه کم نیست عنوان کرد: اشخاصی که به مناسب سازی اماکن عمومی و معابر شهری نیاز دارند شهروندان جامعه هستند که باید نگاه ترحمی را از آن ها دور کرد.


 


وی تصریح کرد: زمانی مناسب سازی موفق خواهد بود و کامل اجرایی می شود که دیده ترحم از این مقوله برداشته شود و به عنوان یک نهضت و وظیفه به آن نگاه کنیم.


 


عباسی بیان داشت: خوشبختانه مناسب سازی اماکن عمومی و معابر اعتبارات زیاد و هنگفتی لازم ندارد و هر دستگاهی می تواند با بخشی از اعتبارات خود برای مناسب سازی به صورت سالانه اقدام کند.


 


وی اضافه کرد: اگر امروز این مهم مورد غفلت قرار گرفته ناشی از بی توجهی و کوتاهی مسئولان و مدیران دستگاه ها در این زمینه است که باید با توجه به حق الناس بودن مناسب سازی در این دنیا و در محضر الهی نیز پاسخگو باشند.


 


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است