حامد امیری: هنوز به ساعت برزیل عادت نکرده‌ایم/ میله تمرینی‌ام گم شد

18 شهریور 1395

‌پرتاب‌گر وزنه کلاس F55 گفت: هنوز بدن‌مان به ساعت برزیل عادت نکرده است.


 


‌حامد امیری که در برزیل حضور دارد  اظهار کرد: چون اختلاف ساعت کشورمان با برزیل زیاد است، هنوز بدن‌مان به ساعت اینجا عادت نکرده و مشکل داریم.


 


وی با بیان اینکه متأسفانه میله تمرینی‌ام در تهران گم شد، افزود: تا سه چهار روز با میله‌های دوستان کار می‌کردم که شرایط تمرینی‌ام خراب شده بود و یک میله از خرم‌آباد تهیه و به تهران انتقال داده شد که با آخرین کاروان ایران به برزیل آمده و از فردا با آن تمرین می‌کنم.


 


امیری با بیان اینکه امکانات برزیل راضی‌کننده است، افزود: با اینکه برای نخستین بار در پارالمپیک شرکت می‌کنم، اگر رکورد تمرینی را بزنم، شانس کسب مدال دارم و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم که نماینده خوبی باشم.


 


این ورزشکار معلول لرستانی یادآور شد: سال گذشته در پیکارهای آسیا و اقیانوسیه توانستم سه نشان طلا در پرتاب‌های وزنه، دیسک و نیزه کلاس F54 کسب کنم و برای حضور در پارالمپیک مجبور شدم به یک کلاس بالاتر بروم که خوشبختانه رکوردهایم در این کلاس نیز خوب است و در دنیا چنین چیزی سابقه نداشته که یک ورزشکار در دو کلاس عملکرد خوبی داشته باشد.


 


وی گفت: از مردم کشورم می‌خواهم ما را دعا کنند و امیدوارم کاروان ایران در پارالمپیک ریودوژانیرو بهترین نتایج را بگیرد.


 


امیری در سال‌هایی که رقابت‌های قویترین مردان ایران از شبکه سوم سیما پخش می‌شد، همواره یکی از شرکت‌کنندگان بود ولی از سال 91 بر اثر تصادف ویلچرنشین شده و در پرتاب‌های وزنه، دیسک و نیزه معلولان فعالیت می‌کند و موفقیت‌های زیادی نیز به دست آورده است.


 


منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است