جوان‌ترین ورزشکار پارالمپیکی ایران: رکوردهای تمرینی‌ام از ریو بهتر بود

4 مهر 1395

جوان‌ترین ورزشکار مرد کاروان منا گفت: خواهش می‌کنم مسئولان توجه بیشتری به ما داشته باشند.


 


محمد فتحی گنجی با اشاره به کسب مقام چهارمی‌اش در پرتاب نیزه کلاس F46 پارالمپیک، اظهار کرد: عملکردم در ریو برای خودم رضایت‌بخش نبود و رکوردهای تمرینی‌ام به مراتب از پارالمپیک بهتر بود.


 


وی ادامه داد: انگیزه‌ام خیلی زیاد بود و برای کسب طلا به ریو رفته بودم ولی پارالمپیک جایی است که مدال گرفتن در آن خیلی سخت است و نیاز به شرایط ویژه‌ای دارد.


 


فتحی گنجی که حدود 18 سال دارد، یادآور شد: درست است که برای نخستین بار در رقابتی با این سطح شرکت می‌کردم اما هدفم کسب مدال بود که متأسفانه نتوانستم آن را عملی کنم.


 


این ورزشکار لرستانی یادآور شد: در آخرین مرحله رکوردگیری به تیم ملی و نفرات اعزامی به پارالمپیک اضافه شدم و اگر زودتر در اردوها شرکت می‌کردم، بدون شک می‌توانستم عملکرد بهتری داشته باشم.


 


وی مسابقه مهم بعدی را جهانی لندن عنوان کرد و افزود: حدود 10 روز دیگر انتخابی جهانی را درپیش داریم و این رقابت‌ها تابستان سال آینده برگزار خواهد شد.


 


فتحی گنجی با بیان اینکه ورزشکارهای معلول ایرانی نشان داده‌اند توانمندی‌های زیادی دارند و اگر به آنها توجه شود بدون شک عملکرد بهتری خواهند داشت، اضافه کرد: خواهش می‌کنم مسئولان توجه بیشتر و دید بهتری به ما داشته باشند تا با خیال راحت‌تر به ورزش بپردازیم.


 


به گزارش ایسنا، فتحی گنجی با پرتاب ۵۴ متر و ۶۷ سانتی‌متر در رده چهارم پرتاب نیزه کلاس F46 قرار گرفت. در این کلاس"دوِندرا" از هندوستان با پرتابی به میزان ۶۳ متر و ۹۷ سانتی‌متر قهرمان شد


 


منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است