دارنده نشان نقره پارالمپیک: برای رسیدن به مدال با مشکلات زیادی جنگیدم

4 مهر 1395

دو و میدانی‌کار معلول خوزستانی گفت: با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردم تا توانستم به مدال نقره پارالمپیک برسم.


 


علیرضا قلعه‌ناصری در خصوص کسب مدال پارالمپیک ریو، اظهار کرد: برای اولین‌بار بود که در پارالمپیک شرکت می‌کردم و تجربه چنین رقابت‌هایی را نداشتم؛ سطح این مسابقات بسیار بالا بود و من در نهایت با دعای خیر مردم ایران توانستم به مدال نقره برسم. خدا را شکر می‌کنم که توانستم افتخاری برای کشورم کسب کنم.


 


وی بیان کرد: رقابت‌ها بسیار سنگین بود و ورزشکارانی از کشورهای کوبا، برزیل و ایران رقبای من بودند. رقیب ایرانی‌ام با سه خطا از مسابقات حذف شد که من بسیار ناراحت شدم ولی توانستم جبران کنم و مدال نقره بگیرم. در کلاسم، ورزشکار برزیلی اول شد و حریفی از کوبا سوم شد.


 


این پرتابگر خوزستانی بیان کرد: در روز مسابقه رکاب میزم شکست ولی به هر صورتی که بود آن را درست کردیم و توانستم در مسابقات شرکت کنم. حتی در روز افتتاحیه پارالمپیک نیز سرما خوردم ولی به لطف خداوند این شرایط سخت را پشت سر گذاشتم و به مدال نقره رسیدم.


 


وی افزود: با توجه به شرایطی که برایم پیش آمد، دچار استرس شدم ولی بر آن غلبه کردم و توانستم خودم را جمع و جور کنم. از داوری هم عصبانی شدم و این موضوع نیز کمی من را اذیت کرد. در کل با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردم تا توانستم مدال نقره را بگیرم.


 


قلعه‌ناصری با قدردانی از تمام کسانی که به استقبال او آمدند، گفت: جا دارد از رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان دزفول و رییس اداره بهزیستی دزفول نیز تشکر کنم.


 


وی در ادامه عنوان کرد: نمی‌توانم زحمات پدر و مادرم را جبران کنم ولی با کسب مدال پارالمپیک حداقل توانستم آن‌ها را خوشحال کنم و افتخار می‌کنم که باعث خوشحالی آن‌ها شدم.


 


دارنده نشان نقره پارالمپیک ریو در پایان گفت: انگیزه من برای حضور در رقابت‌های بعدی بیشتر شده است. خودم را برای مسابقات جهانی لندن آماده می‌کنم و امیدوارم در آن پیکارها به مدال طلا برسم


 


منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است