کسب 12 مدال توسط شناگران قمی در مسابقات معلولان کشور

17 اسفند 1394

محمود شریفی گفت: حضور ورزشکاران پرتوان جانباز و معلول این هیئت در رقابت‌های رسمی ورزش کشور اعم از لیگ و پیکارهای قهرمانی ورزش جانبازان و معلولین ایران تا دهه سوم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.


 


وی ادامه داد: از جمع تیم‌هایی که به نمایندگی از هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در مسابقات معلولین باشگاه‌های کشور حضور دارند و مدعی کسب مقام قهرمانی سال جاری هستند، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم است که در مرحله نهایی لیگ برتر کشور حضور دارد.


 


دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: هم اکنون جدیدترین موفقیت برای ورزش جانبازان و معلولین قم از رقابت‌های شنای قهرمانی کشور به دست آمده و تیم اعزامی هیئت قم موفق به کسب 12 مدال رنگارنگ این رقابت‌ها شده است.


 


وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجمن شنای فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان این دوره از پیکارهای لیگ شنای کشور از دوازدهم اسفند ماه به مدت چهار روز به میزبانی هیئت خراسان‌رضوی در شهر مقدس مشهد برگزار شد و امروز برترین‌های خود را شناخت.


 


شریفی افزود: تیم شنای هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم متشکل از 9 ورزشکار در این دوره از مسابقات شرکت کرد و توانست 12 مدال ارزشمند و خوش‌رنگ این پیکارها را به همراه مقام چهارمی بخش تیمی برای استان قم به ارمغان آورد.


 


وی ابراز کرد: یکی از مهمترین موضوعات در چهارمین دوره رقابت‌های لیگ شنای جانبازان و معلولین کشورمان این بود که تیم‌ها رو به جوان‌گرایی آورده بودند و در ترکیب تیم اعزامی هیئت جانبازان و معلولین قم نیز چند تن از ورزشکاران آینده‌دار این رشته حضور داشتند.


 


دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم بیان کرد: در این دوره از رقابت‌ها طبق دعوت فدراسیون جانبازان و معلولین، شناگران استان‌های تهران، البرز، خراسان‌رضوی، قم، زنجان، کرمان، مرکزی، آذربایجان شرقی، همدان، خوزستان و اردبیل به رقابت پرداختند.


 


وی با اشاره به برگزاری رقابت مدعیان در استخر مجموعه ورزشی شهدای 15 خرداد شهر مشهد، عنوان کرد: شناگران حاضر در این دوره برای به دست آوردن مدال‌های طلا، نقره و برنز 50 ماده و 10 کلاس پزشکی به مدت چهار روز پیکار کردند.


 


شریفی با بیان اینکه تعداد 60 شناگر از استان‌های مختلف کشور در دو بخش تیمی و انفرادی این دوره با یکدیگر مسابقه دادند، افزود: تیم هیئت جانبازان و معلولین قم با کسب 12 مدال رنگارنگ و مقام چهارم این دوره از مسابقات به کار خود پایان داد.


 


وی در پایان اظهار کرد: در رده‌بندی نهایی این مسابقات، تیم‌های خراسان‌رضوی (الف)، تهران، خراسان رضوی (ب) و قم به ترتیب اول تا چهارم شدند در حالی که نمایندگان میزبان به دلیل برخورداری از حامی مالی در ترکیب خود تعداد زیادی از ملی‌پوشان شنای کشورمان را در اختیار داشتند.


 


 


منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است