رسالت ما پرداختن به ارزش‌های انسانی است

6 اردیبهشت 1395

بنیانگذار کانون توانا در مراسم گرامیداشت روز پدر: رسالت ما پرداختن به ارزش‌های انسانی است


 


مدیران و اعضای کانون توانا و گروه بهداشتی فیروز در آیین گرامیداشت روز پدر از زحمات موسس این دو مجموعه‌ی اجتماعی و تولیدی تقدیر کردند.


 


رئیس هیات مدیره‌ی کانون معلولین و مدیرعامل گروه بهداشتی فیروز ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز پدر که در سالن تولید واحد تولیدی فیروز برگزار شد توسط پرسنل خود مورد تقدیر قرار گرفته و از دست آنها شاخه‌های گل دریافت کرد.


 


رئیس هیات مدیره‌ی کانون معلولین در این مراسم که با حضور مدیران و کارکنان مجموعه‌های کانون توانا، فیروز، مارینا پارک و اعضای دو شعبه‌ی کانون معلولین در شهرستان‌های البرز و تاکستان برگزار شد اظهار داشت: ما در دو مجموعه‌ی کانون توانا و فیروز ارزش‌های والای انسانی را تدریس می‌کنیم و کارکنان دارای معلولیت این دو سازمان، مدرسان این دانشگاه هستند.


 


سیدمحمد موسوی افزود: رسالت فیروز تنها تولید محصولات بهداشتی نیست بلکه ما با رویکردهای اجتماعی خود در آبادانی جامعه می‌کوشیم و هدف اصلی این مجموعه تعهد، توجه به حقوق مردم و پرداختن به ارزش‌های انسانی است.


 


وی بیان کرد: تولید شامپو و صابون بهانه‌ای شده‌اند که ما خودمان را موظف به یاد کردن از کسانی بدانیم که بیرون آمدن از خانه و حضور در اجتماع برایشان ممکن نیست.


 


این فعال اجتماعی در حوزه‌ی افراد دارای معلولیت با اشاره بر اینکه داشتن معلولیت دلیل ناتوانی نیست اذعان داشت: ناشنوا کسی است که قدرت شنیدن صدای مردم را ندارد و نابینا کسی است که از توانایی دیدن ارزش‌ها محروم باشد.


 


کارآفرین برتر کشوری تصریح کرد: ما به دنبال سودآوری و بازیچه قرار دادن نیروی انسانی نیستیم چرا که سرمایه‌ی فیروز الهی است که به‌طور امانت به ما سپرده شده و ما یادآوران عزیزان دارای معلولیتی هستیم که از یادها رفته‌اند.


 


دبیر برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی تشکل‌های معلولان سراسر کشور مطرح کرد: وعده‌ی خدا برای کسانی که تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند، پیروزی است و ما نیز در این مجموعه به همت شما عزیزان سال‌ها زحمت کشیده و سختی‌های زیادی را تحمل کرده‌ایم و طبق وعده‌ی خداوند، پیروزی از آن ما خواهد بود.


 


مدیرعامل گروه بهداشتی فیروز این واحد تولیدی را دارای پیوند عاطفی با خانواده‌ها دانست و افزود: محصولات فیروز با کیفیت قابل قبول خانواده‌ها و با تلاش کارگران معلول تولید و وارد بازار می‌شوند واین پیوند عاطفی محصول همت و تلاش دائمی افراد توانمند این سازمان است.


 


سیدمحمد موسوی که عنوان کارآفرین برتر اجتماعی را نیز در کارنامه‌ی کاری خود دارد عدم حمایت تحصیلی از کودکان و دانش‌آموزان دارای معلولیت را چالش بزرگ پیش‌روی معلولان دانست و ابراز کرد: نتیجه‌ی زحمات کارکنان فیروز به‌جای سودآوری صرفب گسترش فعالیت‌ها، ایجاد زمینه‌‌ی حضور افراد بیشتر در فیروز و همچنین حمایت از تحصیل دانش‌آموزان معلول خواهد شد.


 


موسوی خطاب به کارگران دارای معلولیت فیروز تاکید کرد: عزیران معلول باید بدانید که کار شما تنها تولید محصولات بهداشتی نیست بلکه شما جامعه را با ارزش‌های والایی مواجه کرده‌اید و نشان داده‌اید که معلولان می‌توانند تولید کننده‌ی ارزش‌های اجتماعی باشند.


 


در پایان کارگران و مدیران مجموعه‌ی فیروز با اهدای هدایا و شاخه‌های گل روز پدر را به وی تبریک گفته و از زحمات او قدردانی کردند.


 


همچنین به تعدادی از کارگران نمونه‌ و کارکنان خطوط تولید فیروز، واحد اتیک، حراست، کارگروه توانمندسازی و… هدایایی به‌عنوان یادبود اهدا شد.


 


رقیه بابایی


 


منبع: کانون معلولین توانا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است