تجلیل نماینده ولی فقیه در فارس از ساره جوانمردی

5 مهر 1395

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز تاکید دارد که انسان فرزند اراده و خواست خویش است و موفقیت‌های ورزشکاران پارالمپیکی این موضوع را نمایان کرد.


 


آیت‌الله اسدالله ایمانی در مراسم قدردانی از ساره جوانمردی، قهرمان رشته تیراندازی در پارالمپیک ریو، گفت: تمام جانبازان و معلولانی که در این رقابت‌ها حضور داشتند، چه آنان که مفتخر به کسب مدال شدند، چه کسانیکه توفیق نصیبشان نشد، تلاش کردند و این تلاش شایسته است.


 


وی با تبریک کسب افتخار توسط ورزشکاران جانباز و معلول ایران در پارالمپیک ریو، گفت: آنچه در این پارالمپیک اتفاق افتاد نشان داد که انسان فرزند اراده و خواست خویش است و هرچه بخواهد، ولو اینکه محدودیت و موانع مختلفی سر راه او باشد، کسب خواهد کرد.


 


امام جمعه شیراز گفت: اینکه در میان مسلمانان جهان یک بانو با حفظ حدود الهی و شئونات اسلامی توفیق پیدا می‌کند و در یک رویداد جهانی 2 بار بر سکوی افتخار می‌ایستد و جایزه اول را دریافت می‌کند، بسیار افتخار آفرین است.


 


آیت‌الله ایمانی تصریح کرد: اراده و خواست انسان به او کمک می‌کند که همه موانع و مشکلات از سر راه برداشته شده و فرد به‌عنوان یک چهره برتر به جامعه معرفی شود و این نشان از قدرت روحی انسان دارد.


 


امام جمعه شیراز گفت: خدای متعال انسان را چنان آفریده که خواست و اراده او برابر با توانستن است.


 


نماینده ولی فقیه در فارس گفت: البته زندگی منحصر به المپیادها و رقابت‌های ورزشی نیست، بلکه رقابت‌ با کسانیکه ممکن است جامعه و کشور را با تهدید مواجه سازند، را هم شامل می‌شود.


 


او خطاب به ساره جوانمردی، ضمن قدردانی از توجه این ورزشکار به حجاب اسلامی، گفت: از اینکه علی‌رغم شرایط خاص دو بار پرچم جمهوری اسلامی را در جهان به اهتزاز درآوردید، از شما قدردانی می‌کنیم.


 


ایمانی همچنین با گرامیداشت یاد بهمن گلبارنژاد، گفت: کسی که جانباز 51 درصد بوده است، جز شهادت اجر و مزد دیگری نباید تمنا داشته باشد.


 


امام جمعه شیراز جمعیت حاضر در مراسم استقبال و تشییع پیکر گلبادنژاد را عظیم توصیف و این مهم را نشان از قدردان بودن مردم ایران و استان فارس نسبت به قهرمانانشان در عرصه‌های دفاع مقدس و ورزش دانست.


 


رئیس اداره ورزش و جوانان شیراز نیز در این جلسه با اشاره به حضور هفت ورزشکاران جانباز و معلول از استان فارس در رقابت‌های پارالمپیک ریو، گفت: همه ورزشکاران ایرانی شرکت کننده در این رقابت‌ها تلاش مضاعفی کردند.


 


محسن سالاری ساره جوانمردی را هم به لحاظ ورزشی و هم رعایت شئونات اسلامی، فردی شایسته توصیف عنوان و اظهار کرد: سه تن از ورزشکاران نابینای استان فارس نیز در این رقابت‌ها موفق به کسب نشان نقره شده‌اند.


 


منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است