اردوی تفریحی آموزشی باغ فیض برگزار شد.

4 تیر 1390

به همت نایب رئیس هیأت مدیره مجتمع رعد، اردوی تفریحی مجتمع با حضور اکثریت قریب به اتفاق کارآموزان، پرسنل و چند نفر از نیکوکاران در باغ فیض تهران برگزار شد.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد، هر سال همرمان با سالگرد در گذشت پدر بزرگوار سرکار خانم اکبری نائب رئیس و عضو محترم هیأت مدیره رعد، اردوی تفریحی آموزشی باغ فیض در باغ شخصی ایشان برگزار می‌شود. در این مراسم که اغلب کارآموزان شرکت می‌کنند برنامه‌های متنوع آموزشی تفریحی از قبیل: مسابقات علمی، مسابقات اطلاعات عمومی، مسابقات ورزشی و مسابقات فرهنگی برگزار می‌شود همچنین اجرای زنده موسیقی توسط استاد محمد خجسته و هنرجویان کلاس موسیقی از بخش‌های اصلی این اردو محسوب می‌شود.


 


مسابقات ورزشی تنیس روی میز، پرتاب دارت و پرتاب حلقه از جمله فعالیت‌های ورزشی این اردوی یک روزه بود.


 


برگزاری مسابقات علمی فرهنگی با طرح سؤالات متنوع و اجرای نمایش‌های بی‌کلام از ضرب‌المثل‌های ایرانی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.


 


در حاشیه این مراسم نظرسنجی از شرکت کنندگان به عمل آمد که نتایج قابل توجهی به همراه داشت. بر اساس یافته‌های این نظر سنجی بیشترین رضایت‌مندی از اجرای موسیقی زنده توسط استاد محمد خجسته با 43 درصد اعلام شده است.در این‌زمینه گزینه همه برنامه با 32 درصد و مسابقات با 14 درصد رتبه‌های بعدی را کسب کردند.


 


سوأل دوم به شناخت برنامه‌های نا‌مناسب اختصاص درشت که به ترتیب 8 درصد پانتومیم، 4 درصد مسابقات ورزشی، و 3 درصد سؤالات مسابقه را نا مناسب ارزیابی کردند.


 


برای جلب رضایت بیشتر شرکت‌کنندگان بیشتر پیشنهاد‌ها، افزایش اردو‌های تفریحی بود.


 


زمان برگزاری اردوها سؤال دیگری بود که بیشترین پاسخ با 20 درصد به فصل بهار اختصاص داشت و در مرتبه بعدی 15 درصد تابستان را انتخاب کرده‌بودند.


 


بیشترین شرکت‌کنندگان با 38 در صد همه دست‌اندرکاران را شایسته تشخیص دادند و در رتبه های بعدی استاد خجسته و خانم اکبری بیشترین در صد‌ها را به خود اختصاص داده‌بودند.


 


این مراسم ساعت 15 به کار خود پایان داد.


 





































 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است