دعوت بسکتبالیست معلول قم به اردوی تیم اعزامی به پاراالمپیک

9 اردیبهشت 1395

محمود شریفی : بعد افتخارآفرینی‌های با ارزشی که بسکتبالیست‌های قم سال گذشته در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور کسب کردند، اکنون یکی از استعدادهای قم در این رشته برای همراهی تیم ملی کشورمان در مسابقات پاراالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل انتخاب شده است.


 


وی ادامه داد: در سال 94 بسکتبالیست‌های جانباز و معلول قم در ترکیب تیم ایثار ماهان‌تندیس دو افتخار ارزشمند برای ورزش‌ جانبازان و معلولین در مسابقات لیگ‌های برتر و دسته دوم باشگاه‌های کشور کسب کردند و بالاتر از سایر رقبای خود به مقام قهرمانی ایران دست یافتند.


 


شریفی خاطرنشان کرد: بسکتبالیست‌های ایثار ماهان‌تندیس قم خوشبختانه در لیگ برتر برای دومین سال متوالی بالاتر از دیگر رقبای خود قهرمانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ایران را جشن گرفتند، ضمن اینکه تیم دسته دومی ایثار ماهان‌تندیس قم با ترکیبی از بازیکنان بومی قهرمان شد و به لیگ دسته اول ایران راه یافت.


 


دبیر هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم اضافه کرد: بازیکنان بومی زیادی در مسابقات سال 94 قهرمانی لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور عضو تیم ایثار ماهان‌تندیس قم بودند و اکنون یکی از این بازیکنان به نام محمد محمدنژاد ملی‌پوش قم در اردوی جدید تیم ملی اعزامی به رقابت‌های پاراالمپیک 2016 برزیل محسوب می‌شود.


 


وی با اشاره به آغاز اردوی جدید تیم ملی بسکتبال با ویلچر معلولین کشورمان، اضافه کرد: این دومین مرحله اردوی آماده‌سازی و برنامه‌های تمرینی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای حضور در مسابقات 2016 پاراالمپیک است که با حضور ملی‌پوش قم برگزار می‌شود.


 


شریفی عنوان کرد: با دعوت از سوی کادر فنی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین کشورمان بازیکنانی از استان‌های مختلف کشور به اردوی جدید این تیم دعوت شده‌اند تا در فاصله کمتر از چهار ماه تا اعزام تیم ملی به رقابت‌های پاراالمپیک 2016 به هماهنگی و آمادگی مطلوب برسند.


 


وی خاطرنشان کرد: علاوه بر ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر استان قم بازیکنان دیگری از استا‌ن‌های مختلف که در لیگ برتر سال 94 عضو تیم ایثار ماهان‌تندیس قم بودند نیز در کنار محمدنژاد در تیم ملی بسکتبال با ویلچر بزرگسالان کشورمان حضور دارند.


 


دبیر هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم ابراز کرد: ملی‌پوشان بسکتبال با ویلچر کشورمان با توجه به زمان باقی‌مانده تا آغاز رقابت‌های بسکتبال با ویلچر پاراالمپیک مرحله نخست تمرینات خود را فروردین‌ماه در تهران برگزار کردند و اکنون آماده برپایی اردوی جدید در شمال ایران هستند.


 


وی اظهار کرد: ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر معلولین استان قم از امروز تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه جاری همراه با دیگر ملی‌پوشان در شهرستان محمودآباد در اردوی جدید تیم ملی بسکتبال با ویلچر حضور می‌یابد تا تیم ملی به آمادگی بیشتری دست یابد.


 


شریفی در پایان افزود: محمدنژاد بعد از کسب دو مدال طلای مسابقات بسکتبال با ویلچر بازی‌های پاراآسیایی جوانان در سال 2013 به میزبانی مالزی و رتبه پنجم بسکتبال با ویلچر جوانان جهان در همان سال به میزبانی ترکیه که وی را به عنوان یکی از ستاره‌های این مسابقات معرفی کرد،‌ در پاراالمپیک برزیل نیز خواهد درخشید.


 


منبع : فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است