اعزام چهار پینگ‌پنگ‌باز معلول به اسلواکی

اعزام چهار پینگ‌پنگ‌باز معلول به اسلواکی

9 بهمن 1395

رئیس انجمن تنیس روی میز معلولان از اعزام چهار ورزشکار تنیس روی میز به مسابقات جهانی اسلواکی در اواخر اردیبهشت خبر داد.

 

مهدی آرمندنیا: تیم ملی تنیس روی میز معلولان با 4 ورزشکار برای شرکت در مسابقات جهانی اسلواکی عازم این رقابتها خواهد شد.

 

وی گفت: این مسابقات برای نخستین بار و به صورت تیمی در جهان برگزار می شود و ۸۰ امتیازی است. ما هم با چهار بازیکن در رده های سنی بزرگسال و جوان در این رقابتها که از اواخر اردیبهشت آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت، شرکت خواهیم کرد.

 

رئیس انجمن تنیس روی میز  خاطرنشان کرد: این مسابقات چون در ارتقای رنکینگ بازیکنان در کلاس های دهگانه بیشترین تاثیر را دارد، سعی می‌کنیم بهترین نفرات را عازم اسلواکی کنیم تا به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم.



آرمندنیا همچنین از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در بهمن و باشگاههای کشور در اسفند خبر داد و افزود: قبل از پایان سال هیچ برنامه اردویی برای تیم ملی تنیس روی میز معلولان پیش بینی نشده است، اما در جهت آماده سازی تیم یک مسابقه قهرمان کشوری از 19 تا 24بهمن در تهران و مسابقات باشگاههای کشور از اواسط اسفند در نظر گرفتیم تا تیم آماده‌ای را راهی اسلواکی کنیم. البته اردوی تیم ملی تنیس روی میز برای شرکت در این رقابت جهانی، از اردیبهشت آغاز و تا قبل از اعزام تیم به اسلواکی ادامه خواهد داشت.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان بر این است تا با حضور موفق در رقابتهای جهانی اسلواکی که به صورت تیمی برگزار می‌شود، خود را برای بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی آماده کنیم.

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است