رواسی: وزنه‌برداران جانباز و معلول انتظارات را برآورده نکردند

رواسی: وزنه‌برداران جانباز و معلول انتظارات را برآورده نکردند

11 بهمن 1395

رییس انجمن وزنه‌برداری با اشاره به پایین بودن سطح رقابت‌های قهرمانی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان کشور گفت: مسابقات از لحاظ کمی و کیفی راضی کننده نبود و انتظارات را برآورده نکرد.

 

علی اصغر رواسی : بیست و سومین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور وزنه‌برداری جانبازان و معلولان در حالی به کار خود پایان داد که از لحاظ کمی و کیفی در سطح بالایی برگزار نشد و وزنه‌برداران زیادی از این مسابقات استقبال نکرده بودند.

 

او گفت‌: با وجود این که انتظار داشتیم رکوردهای خوبی در مسابقات قهرمانی کشور زده شود، اما سطح رکوردها پایین و قابل توجه نبود.

 

رواسی در پاسخ به این پرسش که آیا ملی‌پوشان مطرح وزنه‌برداری در این مسابقات حضور داشتند یا خیر؟ تصریح کرد: به جز چند نفر بقیه ملی‌پوشان حضور نداشتند. ما انتظار داشتیم مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شود و وزنه‌برداران خوبی در قهرمانی کشور شرکت کنند تا از بین آن‌ها نفرات تیم‌ ‌ملی را برای شرکت در مسابقات جهانی مکزیک که مهر سال آینده برگزار می‌شود گزینش کنیم، اما شرایط بر خلاف اهداف پیش‌بینی شده ما بود.

 

رییس انجمن وزنه‌برداری جانبازان و معلولان با اشاره به این که تا پایان سال برنامه خاصی برای وزنه‌برداران نداریم، خاطرنشان کرد: اگر شرایط فراهم شود، سعی می‌کنیم یک اردو از بین نفرات شناسایی شده در مسابقات قهرمانی کشور برگزار کنیم. اما اگر مهیا نشد، از سال جدید برنامه‌های خود را برای  تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری آغاز خواهیم کرد.

 

رواسی در پایان با بیان این که از همه وزنه‌برداران برای حضور در اردوی تیم‌ ‌ملی دعوت به عمل خواهیم آورد، گفت‌: تمام تلاش ما بر این است تا با جوانگرایی، تحول اساسی در تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری ایجاد کنیم و با دعوت از وزنه‌برداران باتجربه و جوان تیم خوبی را برای مسابقات جهانی مکزیک آماده کنیم. البته کسانی برای مسابقات جهانی مکزیک گزینش خواهند شد که رکوردهای پیش‌بینی شده را بزنند و یکسری خط قرمزها را رعایت کنند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است