هادی‌زاده: شانس زیادی برای کسب مدال در بازی‌های اسلامی داریم

هادی‌زاده: شانس زیادی برای کسب مدال در بازی‌های اسلامی داریم

13 بهمن 1395

مسوول انجمن دوومیدانی نابینایان گفت: شانس زیادی برای مدال‌آوری در دو رشته جودو و دوومیدانی نابینایان و جانبازان و معلولان در بازی‌های کشورهای اسلامی داریم.

 

علی اصغر هادی‌زاده با اشاره به حضور دو رشته جودو و دوومیدانی نابینایان و جانبازان و معلولان در بازی‌های کشورهای اسلامی، افزود: بازی‌های کشورهای اسلامی از 28 اردیبهشت تا پنجم مرداد در باکو آذربایجان برگزار خواهد شد که تیم جودوی نابینایان با چهار ورزشکار در اوزان 66، 73، 90 و 100 + و دوومیدانی نیز با حضور پانزده ورزشکار (10 ورزشکار نابینا و پنج ورزشکار جانباز و معلول) تنها در بخش مردان در این بازی‌ها شرکت خواهند کرد.

 

او در ارزیابی از عملکرد این دو رشته برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی، اظهار کرد: ما در هر دو رشته شانس مدال داریم. البته در رشته جودو، تیم‌های خوبی هم‌چون آذربایجان، ازبکستان و... در این رقابت‌ها حضور دارند و ما باید برای کسب مدال به سختی مبارزه کنیم. اما در رشته دوومیدانی شانس‌مان برای کسب مدال بیش‌تر است.

 

وی از برگزاری اردوی تیم‌ ‌ملی جودو از 20 بهمن در تهران خبر داد و گفت‌: اردوی تیم‌ ‌ملی جودو برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی از 20 بهمن به صورت متمرکز در تهران آغاز و تا زمان اعزام ادامه‌ خواهد داشت. اردوی تیم‌ ‌ملی دوومیدانی نیز هم‌اکنون به صورت غیرمتمرکز و در استان‌ها در حال‌ برگزاری است، اما از فروردین این اردوها تا زمان اعزام در تهران برپا خواهد شد.

 

هادی‌زاده در پایان افزود: با توجه به این که برای دومین‌بار است تیم معلولان در بازی‌های کشورهای اسلامی حضور پیدا می‌کنند، تمام سعی‌مان بر این است که بهترین نفرات را راهی این رقابت‌ها کنیم تا عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است