توانمندی معلولان در عرصه های تولید قابل توجه است

توانمندی معلولان در عرصه های تولید قابل توجه است

2 اسفند 1395

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: حضور معلولان به عنوان نیروهای تولیدی در عرصه اقتصاد استان بیانگر توانمندی این افراد در رونق فضای کسب و کار است.

 

 آیت الله عبدالکریم عابدینی  در بازدید از یک شرکت تولیدی که ۹۲ درصد از کارکنان این شرکت را معلولان تشکیل می‌دهند اظهار کرد: مدیران این واحد به اساسی‌ترین توصیه قرآن که همان حفظ کرامت انسان‌هاست، عمل می‌کنند و از این دیدگاه فضای معنوی در این شرکت حاکم شده است.

 

وی به تشریح اهمیت کرامت در منابع دینی پرداخت و تصریح کرد: خداوند فرموده بنی‌آدم با کرامت خلق شده‌اند و شالوده وجود انسان با کرامت اجین شده و قرآن را هم که برای هدایت انسان نازل کرده است.

 

امام‌جمعه قزوین در ادامه یادآورشد: خداوند عالم را برای انسان و انسان را برای عبادت و عبادت را برای رسیدن به تقوا و تقوا را برای رسیدن به جایگاه والای کرامت خلق کرده و در این شرکت با هوشمندی بر روی نقطه‌ای متمرکز شده‌اید که خداوند تاکید دارد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خطاب به مدیران این واحد تولیدی بیان کرد: شما معلولان کاستی‌های ظاهری در وجودتان را به بالاترین توانمندی تبدیل کرده‌اید و علاوه بر ارتقاء توانمندی‌های جسمی، در راستای توانمندی‌های ذهنی معلولان هم گام‌های ارزشمندی برداشته‌اید.

 

وی گفت: برنامه‌های اجرا شده در این واحد در راستای تحقق شعار سال که همان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است، قرار دارد و امروز شاهدیم که بسیاری از ایده‌های رهبری در عرصه اقتصادی توسط شما معلولان در این واحد تولیدی محقق شده است.

 

در ابتدای این دیدار  مدیرعامل این واحد گفت: ۹۲ درصد از کارکنان شرکت را معلولان تشکیل می‌دهند که موفقیت های بدست آمده بیانگر توانایی بالای این نیروهاست.


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است