بهزیستی از قاریان و حافظان نابینای مسابقات بین‌المللی قرآن کریم تجلیل کرد

بهزیستی از قاریان و حافظان نابینای مسابقات بین‌المللی قرآن کریم تجلیل کرد

6 اردیبهشت 1396

انوشیروان محسنی بندپی در این آیین اظهار امیدواری کرد که سال آتی حضور قاریان و حافظان زن نابینا را در سومین دوره مسابقات بین المللی شاهد باشیم.


وی بر گسترش رشته ها و شرکت کنندگان در برگزاری این مسابقات تاکید کرد.


حجت‌الاسلام «سیدمهدی سیدمحمدی» سرپرست امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور نیز در این آئین گفت: استعدادهای ما تنها در رشته حفظ کل قرآن خلاصه نشد و امسال توانستیم در رشته قرائت نیز شرکت داشته باشیم.


وی خاطرنشان کرد: پس از پایان این مسابقات، تعاملات را با شرکت‌کنندگان خواهیم داشت تا دوره سوم به نحو احسن برگزار شود.


سرپرست امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور با معرفی نفرات اول تا سوم رشته قرائت این دوره از مسابقات، یادآور شد: «محمد بهرامی» نماینده جمهوری اسلامی ایران، «احند علی ساراکایا» نماینده کشور ترکیه و «محمدعبدالشهید باقر» نماینده کشور عراق به ترتیب حائز رتبه نخست تا سوم دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان شدند که به ترتیب پنج، چهار و سه هزار دلار هدیه دریافت کردند.


بنا به این گزارش، آئین تجلیل از قاریان و حافظان شرکت‌کننده در مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه نابینایان جهان اسلام با حضور انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.


گفتنی است، دومین دوره مسابقات بین المللی حفظ و قرائت قرآن کریم نابینایان جهان اسلام با حضور نمایندگان 23 کشور، 30 فروردین تا هفتم اردیبهشت ماه امسال در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.

منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است