احداث بزرگترین ورزشگاه ویژه معلولان خاورمیانه

احداث بزرگترین ورزشگاه ویژه معلولان خاورمیانه

2 مرداد 1396

علی همت محمود نژاد  با اشاره به برگزاری جلسه امروز انجمن های فعال در حوزه معلولان با محمدباقر قالیباف شهردار تهران اظهار کرد: این جلسه صبح امروز در دفتر شهردار برگزار شد.

 

وی تاکید کرد: در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات شهرداری تهران در سال های اخیر درخصوص مناسب سازی معابر و تجهیز ۲۲ بوستان برای استفاده معلولان در نقاط مختلف تهران طرح ها و پیشنهاداتی نیز مطرح شد.

 

محمود نژاد اظهار کرد: ساخت بزرگترین ورزشگاه خاورمیانه به نام قمر بنی هاشم(ع) ویژه معلولان و ایجاد سامانه حمل و نقل جهت تردد معلولان از جمله اقدامات انجام شده از سوی شهرداری تهران محسوب می شود.

 

رئیس انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران ادامه داد: در جلسه امروز علاوه بر تقدیر از زحمات مدیریت شهری در سال های اخیر انتقاداتی را نیز در خصوص مسائل فرهنگی معلولان در سطح شهر تهران و همچنین عدم التزام رانندگان و سایر افراد عادی جامعه به تابلوهای نصب شده ویژه معلولان از قبیل پارک معلولان مطرح شد.

 

محمود نژاد ادامه داد: در جلسه امروز از شهردار تهران درخواست شد تا رایزنی را با سازمان نظام وظیفه کشور و به ویژه راهنمایی و رانندگی انجام دهد تا پارک در جایگاه معلولان برای افراد عادی به عنوان تخلف محسوب و افرادی که در این محل پارک می کنند جریمه شوند.

 

وی افزود: در پایان جلسه نیز شهردار تهران قول داد تا مشکلات و موانع مطرح شده از سوی انجمن ها تا پایان مدیریت شهری بررسی و در صورت امکان آنها را برطرف کند.


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است