تکواندوکار مریوانی بر سکوی نخست المپیک تابستانی ناشنوایان ایستاد

تکواندوکار مریوانی بر سکوی نخست المپیک تابستانی ناشنوایان ایستاد

8 مرداد 1396

نسیبه شهبازی تکواندوکار مریوانی در بیست و سومین دوره رقابت های المپیک تابستانی ناشنوایان با غلبه بر ورزشکاری از کرواسی نشان طلای این مسابقات را با اقتدار کسب کرد.

 

 بیست و سومین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان در رشته های مختلف ورزشی به میزبانی کشور ترکیه در حال برگزاری است.

 

در رشته تکواندو، دو ورزشکار و مربی از استان کردستان به عنوان نماینده کشورمان در این مسابقات حضور یافتند.

 

در روز نخست مسابقات بخش کیوروگی، نسیبه شهبازی تکواندوکار کردستانی در وزن ۶۸ کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت و توانست نشان طلای بیست و سومین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان را کسب کند.

 

شهبازی در دور اول ورزشکاری از کشور چین را شکست داد و در دور دوم با غلبه بر تکواندوکاری از کشور میزبان به فینال مسابقات راه یافت.

 

این تکواندکار مریوانی در فینال رقابت ها با اقتدار با نتیجه ۱۰ بر ۶ ورزشکار قدرتمند کرواسی را از پیش برداشت و بر سکوی نخست بیست و سومین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان در ترکیه ایستاد. 

 

شهبازی متولد سال ۱۳۷۰ در شهرستان مریوان بوده و از سال ۸۹ زیر نظر مربیان شهر خود به فعالیت حرفه ایی این رشته ورزشی پرداخته است.

 

بر اساس این گزارش، مهری شعبانی مربی با دانش و پر تلاش سقزی نیز تیم ملی تکواندو کشورمان را هدایت و همراهی می کند و در کسب طلای نسیبه شهبازی نقش بسزایی را ایفا کرد.

 

گفتنی است، بیست و سومین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان ۲۰۱۷ ، تا روز یکشنبه ۸ مردادماه در بخش مردان و زنان در سامسون ترکیه ادامه خواهد داشت.

 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است