مهدوی‌نیا: امیدواریم رنکینگ تیم پاراکانو در مسابقات قهرمانی جهان ارتقا یابد

مهدوی‌نیا: امیدواریم رنکینگ تیم پاراکانو در مسابقات قهرمانی جهان ارتقا یابد

9 مرداد 1396

سرمربی تیم ملی پاراکانو ایران گفت: تیم ملی شرایط آمادگی خوبی دارد و امیدواریم نتایج خوبی در مسابقات قهرمانی جهان کسب کند و ملی پوشان رنکینگ خود را ارتقا دهند.

 

 مسعود مهدوی‌نیا درباره اردوی آمادگی تیم ملی پاراکانو گفت: شرایط ملی‌پوشان خیلی خوب شده است به ویژه شهلا بهروزی‌راد، نادر عیوضی، اسلام جاهد و اکبر طهماسبی و امیدوار هستیم نتیجه خوبی در مسابقات قهرمانی جهان کسب کرده و رنکینگ خود را بهبود بخشند.


او افزود: در جریان اردوهای آمادگی از قایقرانان تست گرفتیم که نتیجه خوبی به همراه داشته است و ملی پوشان در شرایط ایده‌آل‌تری قرار گرفتند. شورش دلپسند و رویا سلطانی هم تمرینات‌شان را دنبال می‌کنند. سلطانی توانسته است در قایق کایاک پارو بزند و وی را برای مسابقات آسیایی آماده می‌کنیم. دلپسند هم باید تمریناتش را ادامه دهد تا بتواند بر قایق کایاک سوار شده و برای مسابقات آماده شود.


سرمربی تیم ملی پاراکانوی کشورمان درباره اردوهای آمادگی اظهار کرد: اردوهای تیم ملی تا ۲۹ مردادماه یعنی اعزام به مسابقات جهانی جمهوری چک ادامه دارد و سپس مسابقات قهرمانی کشور برگزار شده و اردوهای آمادگی برای شرکت در رقابت‌های آسیایی تشکیل خواهد شد.


تیم ملی با ترکیب نادر عیوضی، اسلام جاهد و شهلا بهروزی‌راد به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد. اکبر طهماسبی هم شرایط خوبی دارد اما به گفته مهدوی‌نیا به مسابقات اعزام نخواهد شد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است