راه‌اندازی کمپین‌های کمک به نیازمندان تا اوایل مهر ماه

راه‌اندازی کمپین‌های کمک به نیازمندان تا اوایل مهر ماه

1 شهریور 1396

قائم مقام مشارکت‌های مردمی بهزیستی کشور گفت: کمپین‌های کمک به نیازمندان تا اوایل مهر ماه با هدف کمک به نیازمندان و نهادینه کردن کار خیر و ارائه تسهیلات به افراد راه‌اندازی می‌شود. هدف از راه‌اندازی این کمپین‌ها نهادینه کردن کار خیر و ارائه تسهیلات به افراد است به طوری که بتوانند در خانه از طریق وسایل ارتباط جمعی به نیازمندان و معلولین بهزیستی کمک کنند.

 

 کوزه‌گر  در نشست تخصصی با خیرین بهزیستی خراسان‌جنوبی گفت: پذیرش مسئولیت اجتماعی در فرهنگ و تمدن ما ریشه دارد و کار نیک کردن، شاد کردن و دستگیری از نیازمندان یک نوع مسئولیت اجتماعی است.

 

وی با بیان اینکه دولت نمی‌تواند همه مسائل و مشکلات مردم را پاسخگو باشد، افزود: خیرین و موسسات خیریه شکل گرفتند تا بتوانند نیازهای مردم را پاسخگو باشند و ما در زمینه‌های مسئولیت اجتماعی و نهادهای غیردولتی پیشرو هستیم.

 

قائم مقام مشارکت‌های مردمی و اشتغال با اشاره به اینکه ۸۰۰۰ خیر در سامانه بهزیستی کشور ثبت‌نام کردند، تصریح کرد: ۵۶۰‌میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی توسط خیرین جمع‌آوری شده است.

 

وی با بیان اینکه بخشی از امورات از جمله خدمات‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر به سازمان بهزیستی واگذار شده، گفت: به دلیل کمبود اعتبارات سازمانی، از خیرین در راستای خدمت‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر کمک می‌گیریم.

 

قائم مقام مشارکت‌های مردمی تصریح کرد: دبیرخانه مسئولیت اجتماعی در سازمان بهزیستی شروع به کار کرده که ما می‌توانیم از تک تک افراد، داوطلبان خیر، پزشکان و همه اقشار فهیم دعوت کنیم تا با ثبت‌نام خود در سامانه بهزیستی ما را در این امر خطیر یاری کنند.

 

کوزه‌گر از همایش بزرگ مسئولیت اجتماعی خبر داد و افزود: قصد داریم سالی یکبار همایش بزرگ مسئولیت اجتماعی را برگزار کنیم و افراد موفق در این زمینه تندیسی از طرف رییس‌جمهور دریافت کنند.

 

وی با بیان اینکه همایش ملی خیرین در شهریور ماه برگزار می‌شود، گفت: این همایش با هدف تقدیر از خیرین و نیکوکارانی که در راستای نهادینه شدن نیکوکاری و مسئولیت اجتماعی گام برمی‌دارند برگزار می‌شود.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است