موفقیت بانوان معلول خراسان رضوی در ورزش کشور و آسیا راضی کننده است

موفقیت بانوان معلول خراسان رضوی در ورزش کشور و آسیا راضی کننده است

5 شهریور 1396

هادی رضایی: این ورزشکاران با توجه به امکانات محدودی که در اختیارشان قرار داده شده، موفقیت های بزرگی به دست آورده اند که ما رضایت کاملی از آنها داریم.


وی ادامه داد: تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا با فراهم کردن شرایط مناسب، حداکثر استعدادها و قابلیت های ورزشکاران معلول استان را شکوفا کنیم.


رضایی پیرامون موفقیت های چند روز اخیر بانوان معلول ورزشکار استان اظهار کرد: تیم والیبال نشسته خراسان رضوی توانست در مسابقات کشوری که اول تا چهارم شهریورماه با حضور هشت تیم در تهران برگزار شد به مقام قهرمانی دست یابد.


وی تصریح کرد: همچنین در رقابت های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر بانوان که 29 مرداد تا سوم شهریور با شرکت 10 تیم در زنجان برگزار شد، تیم آسایشگاه معلولان فیاض بخش مشهد موفق شد پس از تیم استان فارس بر سکوی نایب قهرمانی تکیه زند.


رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان خراسان رضوی همچنین از دعوت یکی از ورزشکاران بانوی معلول مشهد به رقابت های آسیایی خبر داد و افزود: نرگس خزایی تنیس باز جوان معلول خراسانی موفق شد با جلب نظر مربیان در اردوهای اخیر به مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا 2017 که یکم تا نهم شهریورماه در پایتخت چین برگزار می شود، دعوت شود.


رضایی عنوان کرد: هم اکنون یکهزار و 158 ورزشکار معلول سازمان یافته در استان فعالیت می کنند که یک سوم آنها را بانوان تشکیل می دهند.



منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است