هیئت نابینایان و کم بینایان زنجان مشکل اسپانسر دارد

هیئت نابینایان و کم بینایان زنجان مشکل اسپانسر دارد

8 شهریور 1396

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان زنجان گفت: هیئت نابینایان و کم بینایان زنجان مشکل اسپانسر دارد.

 

 محمد محمدی قیداری  در مجمع  فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان، افزود: این هیئت طی سال‌های گذشته عناوین بسیار خوبی را در سطح ملی کسب کرده است و باید این موفقیت ها تقویت شود. 

 

وی اظهار کرد: طی چهار سال گذشته  ۶۳ مدال  در رشته‌های مختلف  توسط ورزشکاران کم بینا و نابینا در استان زنجان کسب شده  که ۴۵ مدال طلا،۱۸ نقره و ۲۴ مدال برنز بوده و در بخش بانوان هم ۸۴ مدال کسب شده است. 

 

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان زنجان  گفت: یکی از رسالت‌های مهم سازمان بهزیستی تشویق  معلولان به ورزش است و باید ۲ هزار نفر نابینا و کم بینا به ورزش سوق داده شوند. 

 

وی نبود اسپانسر را مشکل جدی این هیات عنوان کرد و افزود:  نبود حمایت مالی از ورزش‌های نابینایان و کم بینایان  مشکل مهمی است. 

 

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان زنجان تصریح کرد: ارائه آموزش‌های مختلف در رشته‌های ورزشی از برنامه‌های مهم هیئت است تا این رشته‌ ورزشی هرچه بیشتر توسعه یابد. 

 

محمدی قیداری افزود: استعدادیابی در رشته‌های مختلف از برنامه‌های اصلی هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان بوده و در راستای توجه به شهرستان‌ها هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان شهرستان خدابنده راه‌اندازی شده است.

 

وی ابراز کرد: رشته فوتبال نابینایان و کم بینایان استان زنجان راه‌اندازی شده  وبرای توسعه و پیشرفت این ورزش نیاز به زمین استاندارد داریم که نیاز به بودجه ۲۵۰ میلیون تومانی است که باید همکاری لازم انجام شود.

 

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان زنجان افزود: گسترش هیئت‌های شهرستانی و ایجاد هیئت‌های ابهر و خرم‌دره در دستور کار قرار دارد و تلاش لازم را داریم. 

 

محمدی قیداری ابراز کرد: استعدادهای خوبی در رشته‌های مختلف در ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان زنجان  وجود دارد که در این خصوص با آموزش پرورش استثنایی قراردادهایی منعقد شده است.

 
منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است