رواسی: لغو مسابقات جهانی وزنه‌برداری معلولان به ضرر تیم ایران بود

رواسی: لغو مسابقات جهانی وزنه‌برداری معلولان به ضرر تیم ایران بود

3 مهر 1396

رییس انجمن وزنه‌برداری معلولان گفت: به تعویق افتادن مسابقات جهانی وزنه‌برداری معلولان بخاطر زلزله مکزیکوسیتی به ضرر تیم ایران بود و ما خود را برای قهرمانی آماده کرده بودیم.

 

علی اصغر رواسی  پس از به تعویق افتادن مسابقات جهانی وزنه‌برداری معلولان به خاطر وقوع زلزله 7.1 ریشتری در مکزیک اظهار کرد: ما خود را برای قهرمانی جهان در وزنه‌برداری آماده کرده بودیم و تمام وزنه‌برداران آماده شرکت در این تورنمنت بودند و مشکل خاصی نداشتند. متاسفانه به تعویق افتادن مسابقات جهانی وزنه برداری به ضرر تیم ایران بود و در آینده پس از مشخص شدن زمان برگزاری این رقابت‌ها، نمی‌دانم شرایط چگونه خواهد بود.

 

وی گفت: در حال حاضر اردوی تیم ملی وزنه‌برداری معلولان تعطیل است و ما منتظر مشخص شدن زمان جدید برگزاری مسابقات جهانی وزنه‌برداری از سوی IPC هستیم. امیدوارم IPC هر چه سریعتر رایزنی‌های لازم را مبنی بر این که مسابقات چه زمانی و در کجا برگزار شود، انجام دهد تا تیم‌های شرکت کننده بیشتر از این به خاطر به تعویق افتادن مسابقات متزلزل نشوند و تکلیف خود را زودتر بدانند.

 

رواسی در پاسخ به این پرسش که تصور نمی‌کنید به تعویق افتادن مسابقات شرایط بهتری را برای آماده‌سازی تیم وزنه‌برداری فراهم کند؟ خاطرنشان کرد: ما آماده شرکت در مسابقات جهانی وزنه‌برداری معلولان بودیم و هم‌اکنون اردوهای خود را تعطیل کردیم تا زمان جدید از سوی کمیته بین‌المللی پارالمپیک مشخص شود، مطمئنا هر چقدر این زمان دیرتر اعلام شود، از نظر آماده‌سازی وزنه‌برداران به ضرر تیم ماست. البته اگر طی چند روز آینده تکلیف برگزاری مسابقات جهانی وزنه‌برداری مشخص نشود، اردوها را برپا خواهیم کرد تا رکورد وزنه‌برداران دچار افت نشود.

 

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا پس از مشخص شدن زمان برگزاری مسابقات جهانی وزنه‌برداری، احتمال دارد تغییراتی در ترکیب تیم اعزامی ایجاد شود یا خیر؟ گفت: احتمال دارد تغییرات کمی در برخی وزنها ایجاد شود، اما ترکیب نهایی همان نفراتی است که برای مکزیک آماده کرده بودیم. ضمن این که فعلا هیچ برنامه خاصی نداریم تا ببینیم IPC زمان برگزاری این رقابتها را چه زمانی مشخص می‌کند تا تکلیف خود را بدانیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است