معرفی رویداد توان‌تِک TavanTech

معرفی رویداد توان‌تِک TavanTech

پویش فرصت‌های برابر در فناوری و دسترس‌پذیری

23 مهر 1396

 

 مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با 35 سال فعالیت در عرصه آموزش‌های مهارتی و دانشگاهی افراد دارای معلولیت و همکاری با 28 مرکز مشابه و مستقل در سایر استان‌ها و شهرستان‌ها، توانمند‌سازی و ارتقا کیفیت زندگی توان‌یابان را دنبال می‌کند.

رویداد توان‌تِک (Tavan Tech) با هدف گردهمایی شرکت‌های موفق استارت‌آپی و تجارت الکترونیک، معرف توان‌یابان موفق و شاغل در اینگونه شرکت‌ها است، از طرف دیگر سرویس‌ها و خدماتی که موجب بهبود کیفیت زندگی شهروندان به ویژه توان‌یابان شده را معرفی می‌کند.

توان‌تِک فرصتی است تا توان‌یابان در کنار آشنایی با فضای تجارت الکترونیک و شناخت فرصت‌های اشتغال پایدار در اینگونه شرکت‌ها، از راه‌های تازه‌ای برای عرضه کالا، خدمات و رونق کسب و کار خود استفاده کنند. همچنین مدیران شرکت‌های استارت‌آپی علاوه بر شناخت توانایی‌ها و مهارت‌های افراد دارای معلولیت، رو در رو با مشتریان و مخاطبان ارتباط برقرار نموده و به مسؤولیت‌های اجتماعی در یک رویداد تخصصی عمل کنند.

توان‌تِک رویدادی استارت‌آپی در حوزه معلولیت است که در آن شناخت افراد دارای معلولیت از فناوری‌های نوین و کاربردهای آن در مشاغل دانش محور و غیر فیزیکی و نیز آگاهی از فرصت‌های شغلی پایدار در کسب و کارهای تجارت الکترونیک بررسی و معرفی خواهد شد.

در توان‌تِک تلاش می‌شود با هم‌افزایی و مشارکت استارت‌آپ‌های فعال در حوزه معلولیت برای گسترش و توسعه این نوع کسب و کار اقدامات مؤثری انجام شده و چشم‌اندازی روشن برای سرمایه‌گذاری در این حوزه فراهم شود. همچنین امکانات موجود در فضای مجازی و اثر مثبت آن در زندگی فردی و اجتماعی افراد دارای معلولیت را به نمایش بگذارد.

علاقه‌مندان به حضور در این رویداد می‌توانندجهت ثبت نام به  اینجا مراجعه نمایند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است