دو نفر نامزد ریاست فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان شدند

دو نفر نامزد ریاست فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان شدند

5 آذر 1396

مجمع انتخاباتی فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان با حضور دو نامزد، روز سه‌شنبه ۱۴ آذر به ریاست محمدرضا داورزنی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می‌شود.

 

 مجمع انتخاباتی فدراسیون نابینایان و کم بینایان روز سه‌شنبه ۱۴ آذرماه ساعت ۱۰ صبح در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می‌شود که طبق اعلام وزارت ورزش از سه نفری که برای سمت ریاست فدراسیون ثبت نام کرده‌اند، محمدرضا مظلومی و محمدرضا بیدکی تایید شده‌اند.

 

 حکم ریاست محمدرضا مظلومی، رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان تا ۲۷ آذرماه اعتبار دارد و محمدرضا بیدکی نیز از ورزشکاران پیشین رشته گلبال است.



ریاست مجمع را محمدرضا داورزنی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان برعهده دارد و شاهرخ شهنازی، دبیر کمیته ملی المپیک و حسین رجب پور، سامان پاکباز و هاجر صفرزاده به عنوان نماینده ورزشکاران، رضا دهقان به عنوان نماینده داوران، جواد فلفلی به عنوان نماینده مربیان و نمایندگانی از بهزیستی اصفهان و شهید هرندی به عنوان نمایندگان باشگاه‌ها در مجمع انتخاباتی حضور خواهند داشت.



هم‌چنین نمایندگان ورزش‌های کارگری، دانش‌آموزی، دانشگاهی و تربیت بدنی نیروهای مسلح و رییسان ۳۱ هیات استانی نیز در مجمع شرکت خواهند کرد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است