هدف گذاری فدراسیون نابینایان برای بازی های پاراآسیایی 2018

هدف گذاری فدراسیون نابینایان برای بازی های پاراآسیایی 2018

8 آذر 1396

«محمدرضا مظلومی» : در بازی های پارآسیایی 2010 گوانگجو چین 20 مدال و بازی های پاراآسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی 35 مدال کسب کردیم و هدف گذاری کردیم تا در بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا در اندونزی مدال های بیشتری بگیریم. اما نکته اصلی خاص بودن ورزشکاران نابینا است که باید به صورت خاص نیز از آنان حمایت شود.


وی با اشاره به جایگاه ایران در رشته هایی چون فوتبال پنج نفره و گلبال تاکید کرد: این ورزشکاران با هزینه های بسیار اندکی در مسابقات جهانی روی سکو می روند و در صورت حمایت از آنان، می توانند مدال های بسیاری کسب کنند.


رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان کم تحرکی نابینایان را بیشتر از دیگر معلولیت ها عنوان کرد و افزود: با توجه به کم تحرکی نابینایان، لازم است تا اماکن ورزشی سطح شهر، برای استفاده آنان، مناسب سازی شود تا با همگانی کردن ورزش از آسیب های وارده به این قشر بکاهیم.


مظلومی ادامه داد: فعالیت در بعد حرفه ای و قهرمانی نیز یکی از وظایف فدراسیون ها است و همه ساله با برگزاری مسابقات کشوری، افراد مستعد انتخاب و به اردو دعوت می شوند.


وی همچنین گفت: مراسم تجلیل از 25 ورزشکار پارالمپیکی با عنوان «چشم قهرمان» و با هدف حمایت از معلولان و مهیا ساختن امکان ورزشی برای آنان 13 آذر در تهران برگزار می شود.


رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان افزود: هدف ما معرفی قهرمانان روشندلی است که در جامعه کمتر دیده می شوند. در این مراسم سید عباس عراقچی عضو افتخاری فدراسیون نابینایان نیز حضور خواهد داشت و موسسه زعیم حامی آن خواهد بود.


مظلومی افزود: در این مراسم از 25 ورزشکار پارالمپیکی و چند تن از پیشکسوتان، مربیان و هیات های فعال تجلیل می شود.



منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است