حضور ۱۱۴ ورزشکار در بازیهای پاراآسیایی جوانان

حضور ۱۱۴ ورزشکار در بازیهای پاراآسیایی جوانان

11 آذر 1396

در سومین دوره بازیهای پاراآسیایی جوانان، کاروان ایران با ۱۱۴ ورزشکار و در ۷ رشته ورزشی، روز جمعه ۱۷ آذر عازم این رقابتها می‌شود.

 

 سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان هفدهم تا بیست و سوم آذر ماه در ابوظبی امارات برگزار می‌شود و کاروان ورزشی ایران در ۷ رشته دوومیدانی، شنا معلولان و نابینایان و کم بینایان و گلبال نابینایان و کم بینایان، بوچیا، وزنه برداری، بدمینتون و تنیس روی میز در رده های سنی جوانان و نوجوانان ۱۴ تا ۲۰ سال و در دو گروه دختران و پسران در سومین دوره بازی های پارا آسیایی جوانان حضور خواهد داشت.

 

رشته دوومیدانی با ۴۶ نفر (۳۴ نفر در بخش مردان و ۱۲ نفر در بخش بانوان)، شنای نابینایان با ۱۹ نفر، بوچیا با ۱۲ ورزشکار (هفت نفر در بخش مردان و پنج نفر در بخش بانوان)، گلبال با ۱۲ ورزشکار، وزنه‌برداری با ۱۰ ورزشکار، تنیس روی میز با ۱۴ ورزشکار (هشت نفر در بخش مردان و شش نفر در بخش بانوان) و بدمینتون تنها با یک ورزشکار ، نمایندگان ایران در این بازیها خواهند بود.

 

کاروان ایران در دور نخست این مسابقات که سال ۲۰۰۹ در توکیو برگزار شد، با ۵۰ ورزشکار و در ۵ رشته ورزشی با کسب ۶۹ مدال در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفت. در دومین دوره این بازیها که  ۲۰۱۳ در  مالزی برگزار شد، کاروان ایران با ۲۷ مدال طلا، ۱۳ نقره و ۱۹ برنز و مجموع ۵۹ مدال در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

 

در سومین دوره این بازیها نیز کاروان ایران تحت عنوان «خلیج فارس» با ۱۱۴ ورزشکار و در ۷ رشته ورزشی، روز جمعه ۱۷ آذر عازم امارات می‌شود و مسابقات تا ۲۳ آذر ادامه خواهد داشت.

 

منبع :ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است