معلول کسی است که نتواند از فرصت‌ها استفاده کند

معلول کسی است که نتواند از فرصت‌ها استفاده کند

11 آذر 1396

هنرمند معلول آران و بیدگلی گفت: در لحظه زندگی کردن هنر است و باید از کوچک‌ترین فرصت ها استفاده کرد زیرا زندگی جمع لحظات کوچک است.

 

فاطمه حمامی، هنرمند معلول آران و بیدگلی که آثار نقاشی او از چهره افراد سرشناس بازتاب‌هایی در فضای مجازی داشته است، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا،  اظهار کرد: بسیاری از مردم با روبرو شدن کوچکترین مشکل خود را می بازند و فکر می کنند دیگر زندگی بیهوده و بی معناست ولی من فکر می کنم با وجود مشکلات جسمی معلول نیستم و کسی معلول است که نتواند از لحظات زندگی استفاده کند.



وی افزود: من می توانم لحظات را ثبت کنم پس خوشحال هستم چون می توانم با قدرت و نعمتی که خدا به من ارزانی داشته کاری کنم که بسیاری از افراد سالم قادر به انجامش نیستند و حتی جرأت امتحان کردنش را هم ندارند.



این هنرمند به ماجرای به تصویر کشیدن چهره افراد مشهور اشاره کرد و گفت: با وجود مشکلات جسمی به دنبال استفاده از توانایی دیگر  خودم بودم که پی به استعداد نقاشی با پا بردم و با تمرین توانستم چهره بسیاری از ورزشکاران و هنرمندان بزرگ کشور را به تصویر کشم.



حمامی خاطر نشان کرد: اوایل به دنبال خلق آثار داخلی بودم و چهره استاد شجریان٬ رامبد جوان٬ عادل فردوسی پور و امیر قلعه نویی را به تصویر کشیدم و این اواخر تصویر ورزشکاران خارجی از جمله لیونل مسی و رونالدو را نیز کشیدم.


وی به بازخورد هنر خود اشاره کرد و گفت: برایم جالب بود که برترین فوتبالیست جهان لیونل مسی در توئیتر رسمی اش به این موضوع واکنش نشان دهد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است