مشکل معلولان اجرا نشدن قوانین است

مشکل معلولان اجرا نشدن قوانین است

26 تیر 1397

 مسعود پزشکیان در جشن ملی و مراسم تجلیل از دست اندرکاران تدوین و تصویب قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت در سالن اجلاس سران افزود: همه نهادها و سازمان ها در قبال تک تک افراد معلول مسئول هستند. قانون نوشته شده را باید بتوان به اجرا رساند تا مشکل قوانین بهزیستی برطرف شود.


نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با بیان اینکه نمی شود دین اسلام را داشت ولی به فکر رفع مشکلات گرسنگان، فقرا و تهیدستان نبود، افزود: هر کسی که در این جامعه زندگی می کند، باید برای این جامعه به وظیفه خود عمل کند. یک نماینده نمی تواند به راحتی از مشکلات جامعه عبور کند و این مساله در هیچ جای دنیا و جامعه پذیرفتنی نیست.


وی افزود: آنچه که وظیفه ماست، این است که نباید در جامعه نسبت به معلولان بی تفاوت باشیم و باید نگاه خود را نگاهی جهانی قرار دهیم که انسان را به اوج می رساند.


پزشکیان اضافه کرد: انسان می باید به فکر همنوع خود باشد در شعار به یکدیگر کمک می کنیم ولی جامعه شاداب و زنده نداریم باید به اندازه دغدغه هایی که داریم، انسان نیز داشته باشیم.


وی با اظهار امیدواری برای تصویب قانون حمایت از حقوق افراد معلول گفت: به همراه تمام دست اندرکاران تلاش خواهیم کرد تا مشکل این قشر از جامعه به نحو مطلوب برطرف شود.

 

جشن ملی و مراسم تجلیل از دست اندرکاران تدوین و تصویب قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی و با هدف آگاه سازی جامعه و تأکید بر پیگیری اجرایی شدن قانون توسط مسئولان با حضور مسئولان سازمان بهزیستی از سراسر کشور در حال برگزاری است و قرار است در این مراسم از کتاب قانون حمایت از حقوق معلولان رونمایی ‌شود.
 
 
منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است