پورمیرزایی: هدفم کسب نقره پاراآسیایی در فوق سنگین است

پورمیرزایی: هدفم کسب نقره پاراآسیایی در فوق سنگین است

4 مهر 1397

وزنه بردار فوق سنگین معلولان اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی گفت: جون در ۱۰۷+ کیلوگرم ایران دو نماینده در بازی‌های پاراآسیایی دارد، تلاش خواهم کرد بعد از طلای سیامند، نقره این دسته را نیز به نام خود ثبت کنم.

 

منصور پورمیرزایی  درباره آخرین وضعیت خود برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا افزود: هر چند بعد از مسابقات آسیا و اقیانوسیه که شهریور در ژاپن برگزار شد، از نظر رکودی دچار افت شده بودم و عملکرد خوبی نداشتم، اما بعد از ریکاوری و تمریناتی که در آخرین اردوی تیم ملی داشتم شرایطم بهتر شده و امیدوارم که در دسته فوق سنگین بعد از کسب مدال طلا توسط سیامند رحمان، مدال نقره این دسته را نیز به نام خود ثبت کنم.

 

وی زمان رقابت خود را در بازی‌های پاراآسیایی ۱۹ مهر عنوان کرد و گفت: در دسته ۱۰۷+ کیلوگرم وزنه برداران عراق و اردن سخت‌ترین حریفان من هستند که اگر بتوانم این دو وزنه بردار را شکست دهم، برای نقره رقابت خواهم کرد.

 

این وزنه‌بردار فوق سنگین پیرامون این پرسش که چقدر امکان جابجایی رکورد ۲۷۶ کیلوگرم را در بازی‌های پاراآسیایی دارید، تصریح کرد: بستگی به شرایط مسابقات و حریفانم دارد که آیا بتوانم این رکورد را بزنم یا خیر؟ البته من خود را آماده کردم که در صورت مهیا بودن شرایط چنین رکوردی را جابجا کنم تا مدال نقره خود را مسجل کنم. به هر صورت الان شرایطم خوب است و امیدوارم با آمادگی خوبی که دارم بهترین عملکرد را در بازی‌های پاراآسیایی داشته باشم.

 

پورمیرزایی در پایان گفت: چون در دسته ۱۰۷+ کیلوگرم سیامند رحمان و من نمایندگان ایران در بازی‌های پاراآسیایی هستیم، تلاشمان بر این است که طلا و نقره این دسته را به نام خود ثبت کنیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است