بانوی ملی‌پوش دوومیدانی: برای مدال طلا به پاراآسیایی جاکارتا می‌روم

بانوی ملی‌پوش دوومیدانی: برای مدال طلا به پاراآسیایی جاکارتا می‌روم

7 مهر 1397

بانوی ملی‌پوش زنجانی گفت: خوشبختانه در آمادگی خوبی قرار دارم و برای کسب مدال طلای پرتاب دیسک و وزنه به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا می‌روم.

 

سولماز بازرگان : بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا 2018 یکی از مهمترین رویداهای ورزشی در حال حاضر آسیا به‌شمار می‌آید که قدرت‌های برتر در رشته‌های مختلف ورزشی در آن به رقابت خواهند پرداخت.

 

وی افزود: اعزام به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در رشته پرتاپ دسیک و وزنه سومین تجربه حضورم در رقابت‌های برون مرزی خواهد بود.

 

بازرگان تصریح کرد: در مسابقات جهانی مالزی در دو رشته پرتاپ دیسک و وزنه موفق به کسب دو مدال طلا و در مسابقات آسیایی اینچئون 2014 در رشته پرتاپ دیسک به مدال برنز دست یافتم.

 

این ملی‌پوش زنجانی در ادامه یادآورشد: خوشبختانه در آمادگی کامل قرار دارم و برای کسب مدال طلا به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا خواهم رفت.

 

وی در ادامه به وضعیت برگزاری اردوهای آمادگی اشاره کرد و گفت: اردوهای آمادگی تیم ملی دو میدانی جانبازان و معلولان به‌صورت غیر متمرکز برگزار شده و تاکنون تیم ملی شش مرحله از اردوی آمادگی را پشت سر گذاشته است.

 

بازرگان خاطرنشان کرد: در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا رقبای اصلی تیم ملی دوومیدانی ایران از جمله چین، ژاپن، مالزی و اندونزی خواهند بود که باتوجه به شرایط تمرینی که این تیم‌ها پشت سر گذاشتند آنها را به عنوان رقبای مهم برای تیم ایران قرار داده‌ است.

 

این بانوی ملی‌پوش زنجانی در ادامه تصریح کرد: دغدغه مالی یکی از مهمترین مشکلات ورزشکاران در تیم‌های ملی به‌شمار می‌آید و این عامل تمرکز ورزشکار را جهت رسیدن به هدف که همان مدال مسابقات است برهم زده، زیرا ورزشکار جهت تامین مخارج و داشتن تغذیه درست باید از جیب خود هزینه کند و این درحالی است که اغلب ورزشکاران خارجی با تامین مالی فقط به فکر کسب مدال هستند و بدان نیز دست می‌یابند.

 

منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است