ورزشکاران نابینا به توجه ویژه تر وزارت ورزش و جوانان نیاز دارند

ورزشکاران نابینا به توجه ویژه تر وزارت ورزش و جوانان نیاز دارند

4 شهریور 1398

 محمدرضا مظلومی  در نشست مجمع انتخابات هیأت نابینایان و کم بینایان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: ورزش نابینایان و کم بینایان کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت و رونق یافت.

 

وی افزود: باید بستر و شرایط لازم فراهم شود تا افراد نابینا و کم بینا نیز همچون دیگر قشرهای جامعه بتوانند فعالیت ورزشی داشته باشند.

 

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور بیان کرد: این ۲ قشر در صورت حمایت بهینه تر از سوی وزارت ورزش و جوانان می توانند در عرصه ورزش بیش از پیش افتخارآفرینی کنند.

 

مظلومی عنوان کرد: نگاه مسئولان فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور به هیأت های استانی برای تخصیص اعتبارات، امکانات و تجهیزات بدون کوچکترین تبعیض است و هیچ تفاوتی بین مناطق توسعه یافته و کم برخوردار وجود ندارد.

 

وی ابراز داشت: اعتبارات، امکانات و تجهیزات فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور محدود است و انتظار می رود که دولت و وزارت ورزش و جوانان حمایت بیشتری از آن کنند.

 

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور خواستار همکاری هر چه بیشتر مسئولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با هیأت نابینایان و کم بینایان این استان برای راه اندازی اتوماسیون اداری، تجهیز سالن های ورزشی و تأمین سرویس رفت و آمد شد.

 

مظلومی گفت: هیأت نابینایان و کم بینایان کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت بهزیستی این استان برای تأمین بخشی از اعتبارات، امکانات و تجهیزات مورد نیاز خود استفاده بهینه کند.

 

وی اظهار داشت: رئیس جدید هیأت نابینایان و کم بینایان کهگیلویه و بویراحمد تعامل و ارتباط بیشتری با اداره کل ورزش و جوانان و دیگر دستگاه های اجرایی این استان داشته باشد و علاوه بر آن نیز اقدام های لازم را برای رشد، ارتقا و پویایی روزافزون ورزشکاران نابینا و کم بینا و هیأت استان انجام دهد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ورزشکاران نابینا و کم بینای این استان دارای استعدادها و توانمندی های چشمگیر هستند و باید حمایت های جدی تری از آنان شود.  

 

سید محمدتقی علوی اظهار داشت: انتظار می رود که مسئولان فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور در حد توان از ورزشکاران نابینا و کم بینا و هیأت کهگیلویه و بویراحمد پشتیبانی کنند.

 

وی افزود: هم افزایی لازم بین هیأت نابینایان و کم بینایان کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان این استان و فدراسیون کشور برقرار شود.

 

علوی بیان کرد: ورزش کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در بخش نابینایان و کم بینایان سیر صعودی دارد که مرهون تلاش ورزشکاران، مربیان، مسئولان اداره های ورزش و جوانان شهرستان ها و رؤسای هیأت های ورزشی استان است.

 

۲ کاندیدای تصدی پست ریاست هیأت نابینایان و کم بینایان کهگیلویه و بویراحمد شامل مهدی خسروی و اسماعیل عباسی بودند.

 

مجمع انتخابات هیأت نابینایان و کم بینایان کهگیلویه و بویراحمد ۱۵ عضو داشت که از این تعداد ۲ نفر غایب و ۲ نفر نیز حق رأی دادن نداشتند.

 

در این نشست از مجموع ۱۱ رأی مأخوذه اسماعیل عباسی با کسب هفت رأی به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت نابینایان و کم بینایان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد.

 

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

 

منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است