مشکل رمپ‌های غیراستاندارد شهرستان نیر برطرف می‌شود

مشکل رمپ‌های غیراستاندارد شهرستان نیر برطرف می‌شود

3 مهر 1398

رحمان محمدی در کمیته پیگیری مناسب سازی اماکن عمومی شهرستان نیر عنوان کرد: به منظور ایجاد رمپ‌هایمناسب به دستگاه‌های اجرایی تذکرهای لازم ارائه شده تا مشکل ایمنی و استاندارهای لازم در رمپ‌های فاقد ایمنی برطرف شود.

 

وی با بیان اینکه اهتمام جدی برای مناسب سازی رمپ‌های شهرستان نیر وجود دارد، افزود: امیدواریم به زودی دستگاه‌های اجرایی فاقد رمپ نیز دارای رمپ‌های استاندارد شوند تا معلولان و جانبازان از خدمات مورد نیاز در این بخش بی بهره نمانند.

 

رئیس بهزیستی شهرستان نیر بر ضرورت فراهم سازی فرصت برابر خدماتی بین اقشار مختلف مردم تأکید کرد و یادآور شد: طبق اصل ۲۰ و ۲۱ قانون اساسی همه افراد در برابر قانون یکسان بوده و تبعیض در ارائه خدمات جایز نیست.

 

محمدی بر ضرورت احترام و تکریم معلولان و جانبازان تأکید کرد و یادآور شد: معلولین نیز جزئی از جامعه بوده و نباید از ارائه خدمات مساوی با سایر اقشار فاصله گرفت.

 

وی ادامه داد: برای مناسب سازی مبلمان شهری و اماکن عمومی در شهرستان نیر رایزنی‌های مختلف با دستگاه‌های مرتبط انجام پذیرفته تا ساختارهای مناسب شهری و عملیاتی کردن مصوبه‌های مورد نظر در راستای تکریم گروه‌های خاص جامعه با قدرت انجام پذیرد.

 

منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است