قهرمانی، ماموریت اصلی دوومیدانی‌کاران ناشنوا در هنگ‌گنگ

قهرمانی، ماموریت اصلی دوومیدانی‌کاران ناشنوا در هنگ‌گنگ

4 مهر 1398

سرپرست انجمن دوومیدانی ناشنوایان با اشاره به اعزام ۱۴ دوومیدانی کار ناشنوا به بازی‌های آسیایی هنگ‌کنگ گفت: در تمام ماده‌های دوومیدانی امید کسب مدال داریم اما در دوی استقامت و پرتاب‌ها شرایط بهتری برای مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی هنگ‌کنگ داریم.

 

احمد گودرزی  درباره آخرین وضعیت دوومیدانی کاران ناشنوا اعزامی به بازی‌های آسیایی هنگ‌کنگ خاطرنشان کرد: برای شرکت در بازی‌های آسیایی هنگ‌کنگ ۱۴ ملی پوش (۱۰ دوومیدانی کار مرد و ۴ زن) که در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی رکورد ورودی بازی‌های آسیایی را در ماده‌های دوی استقامت، سرعت، پرتاب و پرش کسب کردند برای اعزام به این مسابقات گزینش شدند که سومین مرحله اردوی آماده‌سازی این دوومیدانی کاران از امروز آغاز شده و تا ۱۲ مهر ادامه خواهد داشت.

 

وی در پاسخ به این پرسش که در کدام ماده‌های دوومیدانی امید زیادی برای کسب مدال دارید، افزود: ما در تمام ماده‌ها شانس مدال داریم اما در دوی استقامت و پرتاب‌ها شرایطمان برای مدال آوری بهتر از سایر ماده‌های دوومیدانی است.

 

گودرزی اضافه کرد: ما در پرش ارتقاع، ۱۰۰ متر و دوی ۴۰۰ متر با مانع ورزشکارانی داریم که همواره در سکوی قهرمانی آسیا قرار دارند متاسفانه در این دوره از بازی‌های آسیایی میزبان این ماده‌ها را حذف کرده و ما تنها در ماده‌های ذکر شده می‌توانیم در بازی‌های آسیایی شرکت کنیم که البته این مساله شرایط را برای ما تا حدودی سخت می‌کند. به هر صورت ناامید نیستیم و هدفمان کسب قهرمانی در بازی‌های آسیایی هنگ‌کنگ است.

 

سرپرست انجمن دوومیدانی در پاسخ به این پرسش که آیا در بخش زنان امید به کسب مدال دارید یا مردان، اظهار کرد: ۱۴ نفری که برای بازی‌های آسیایی هنگ‌کنگ انتخاب شدند جزو بهترین‌ها هستند و ما در هر دو بخش امید به کسب مدال داریم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلی برای برگزاری اردوهای دوومیدانی کار اعزامی به هنگ‌کنگ دارید یا خیر؟ افزود: هیچ مشکلی وجود ندارد و تمام دوومیدانی کاران با انگیزه بالا در حال آماده‌سازی خود برای شرکت در بازی‌های آسیایی هنگ‌کنگ هستند.

 

گودرزی در پایان پیرامون این پرسش که آیا مشکلی برای همکاری با تیم دوومیدانی ناشنوایان ندارید، گفت: ۵۰ سال است که در رشته دوومیدانی کار می‌کنم و ۲۳ سال نیز سرمربی تیم دوومیدانی بودم. البته با تیم دوومیدانی ناشنوایان برای نخستین بار است که همکاری می‌کنم و تا این لحظه هیچ مشکلی نداشتم. خوشحالم که بتوانم در نخستین تجربه خود بهترین جایگاه را در بازی‌های آسیایی هنگ کنگ رقم بزنم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است