صعود تیم والیبال ناشنوایان خراسان رضوی به جمع 4 تیم برتر کشور

صعود تیم والیبال ناشنوایان خراسان رضوی به جمع 4 تیم برتر کشور

27 آذر 1398

تیم ناشنوایان خراسان رضوی با دو پیروزی ۲ بر صفر مقابل حریفان به مرحله بعد مسابقات والیبال قهرمانی ناشنوایان کشور، صعود کرد.

 

چهل‌وچهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی ناشنوایان کشور، یادواره ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی و انتخابی تیم ملی از 25 آذرماه درسالن مهران مشهد در حال برگزاری است. تیم ناشنوایان خراسان رضوی با دو پیروزی ۲ بر صفر مقابل حریفان و با قدرت به مرحله بعدی صعود کرد و ظهر امروز برای تعیین سرگروهی به مصاف تیم ناشنوایان تهران خواهدرفت

 

در دومین روز این مسابقات سه دیدار در سالن مهران مشهد برگزار شد و تیم گلستان با پیروزی برابر البرز به مرحله بعد صعود کرد و صدرنشین شد دیدارتیم های اصفهان با آذربایجان شرقی که حالت تشریفاتی را داشت با برتری آذربایجان شرقی به پایان رسید.

 

در سومین دیدار دو تیم آذربایجان غربی و مازندران که هرکدام یک شکست را درکارنامه داشتند برای صعودبه مرحله بعدی مقابل هم قرارگرفتندکه درنهایت آذربایجان غربی با پیروزی ۲ بر صفر مقابل مازندران به مرحله بعدی صعود کرد.

 

تیم بدون شکست خراسان رضوی درحالی برای تعیین سرگروهی به مصاف تهران خواهدرفت که در کارنامه خود ۴ دوره قهرمانی را در اندوخته دارد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است