دستگاه‌های اجرایی ملزم به مناسب سازی فضاهای اداری هستند

دستگاه‌های اجرایی ملزم به مناسب سازی فضاهای اداری هستند

23 دی 1398

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های اجرایی استان ملزم به مناسب‌سازی فضاهای اداری خود به خصوص برای جامعه معلول و سالمندان هستند.

 

هجیر افشون در نشست کمیته مناسب سازی فضاهای عمومی برای معلولان و سالمندان با اشاره به بازدید از ساختمان های اداری شهرستان های ۸ گانه استان، افزود: تاکنون این ساختمان ها در شهرهای یاسوج، سی سخت و دوگنبدان مورد بازدید قرار گرفته اند.

 

وی اظهارکرد: شهرداری شهرهای مختلف استان موظفند در صورت عدم رعایت مناسب سازی در ساختمان ها از صدور پایان کار خودداری کنند.

 

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مصوب شد باتوجه به اینکه ۳ شهر یاسوج، سی سخت و دهدشت به عنوان پایلوت این طرح انتخاب شدند در نشست بعدی اقدامات انجام شده از سوی مدیران مربوطه در این راستا ارائه شود.

 

افشون تصریح کرد: مدیرانی که امکان مناسب سازی را ندارند موظفند برای رفاه حال معلولان در طبقه همکف ساختمان اجرایی حضور داشته باشند.

 

وی ادامه داد: بانک‌های عامل نسبت به سطح سازی و رمپ گذاری عابربانک های سطح شهر اقدام کنند.

 

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی موظف شدند جهت رفاه حال معلولان در روشویی ها از شیرآلات چشمی استفاده کرده و ارتفاع مناسب برای این روشویی ها لحاظ شود.

 

افشون با اشاره به اینکه رمپ‌های ورودی بعضی از ساختمان‌های اداری فاقد استاندارد لازم بود، بیان کرد: این دستگاه ها موظف به رفع این مشکل و تجهیز آسانسور شدند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است