در خانه تمرین می کنم اما بلاتکلیفم

در خانه تمرین می کنم اما بلاتکلیفم

27 فروردین 1399

ملی پوش پرتاپ دیسک دو ومیدانی در خصوص نحوه تمریناتش در شرایط فعلی گفت: با توجه به شرایطی که در حال حاضر دارم فشار تمرینات را کم کرده ام، اما نمی دانیم برنامه آینده مان چیست و همه به نوعی بلاتکلیف هستیم.

 

علیرضا مختاری همامی  با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی ورزشگاه‌ها در خصوص تمرینات پیش از مسابقات پاراالمپیک، اظهار کرد: این ویروس نه تنها ورزش کل دنیا؛ بلکه تمام امور دنیا را مختل کرده است. همه خانه نشین شده‌اند. قرار بود در اردیبهشت ماه مسابقات قهرمان کشوری برگزار شود که با توجه به شیوع ویروس کرونا گفته‌اند، فقط برای ملی‌پوشان رکوردگیری برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: المپیک و پاراالمپیک یک سال به تعویق افتاد، احتمالا رکوردگیری هم لغو می شود. حدود یک ماه است که کمی سرفه دارم و فشار تمریناتم را کاهش داده ام. قبل از عید اردوی کیش بودیم و در اواسط اردو به دلیل شیوع ویروس کرونا اردو ادامه پیدا نکرد و برگشتیم.

 

ملی پوش دو ومیدانی کشورمان که توانسته است جواز حضور در مسابقات پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را به دست آورد، در خصوص تمرینات ورزشی‌اش در خانه، گفت: سالن‌های بدنسازی تعطیل است و در خانه دمبل و وزنه انجام می‌دهم، اما در نهایت تمرینات حرفه‌ای برای مسابقات را اصلا نمی‌توان انجام داد.

 

وی تصریح کرد: همه مردم خانه نشین شده اند و من حتی به طبقه بالا خانه که با خواهرم در یک آپارتمان هستیم، نرفته‌ام. قبل از اینکه به کیش بروم پیشگیریهای لازم در این خصوص را در خانه انجام دادیم.

 

مختاری افزود: در ابتدای شیوع کرونا در اصفهان بودم و از همان ابتدا ملاحظات لازم را انجام دادم و مواد ضد عفونی کننده به سر تمرین می‌بردم. سالن‌های بدنسازی و وزنه‌ها منبع آلودگی هستند. از مردم می خواهم که با ماندن خود از شیوع چرخه این بیماری جلوگیری کنند، چند هفته سختی کشیدن و در خانه ماندن ارزش این را دارد که این موضوع سریع تر کنترل و جمع شود.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است