صادق‌زاده: قصد دارم دوباره در وزنه‌برداری معلولان وزنه بزنم

صادق‌زاده: قصد دارم دوباره در وزنه‌برداری معلولان وزنه بزنم

18 فروردین 1399

دارنده مدال برنز بازی‌های پارالمپیک ریو گفت: بعد از ۲ سال دوری از وزنه‌برداری، امسال قصد دارم دوباره تمریناتم را با جدیت پبگیری و در بازی‌های پارالمپیک حضور پیدا کنم.

 

علی صادق زاده  اظهار کرد: بعد از مسابقات جهانی مکزیک  که به دلیل پاره گی سینه سهمیه پارالمپیک توکیو را از دست دادم به مدت ۲ سال از وزنه برداری دور بودم تا آسیب دیدگی ام بهبود پیدا کند.

 

وی گفت: سال گذشته تمرینات خود را با بدنسازی آغاز کردم تا کم کم بتوانم در انتخابی تیم ملی شرکت کنم تا دوباره عضو تیم ملی وزنه برداری معلولان شوم که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا  دوباره تمریناتم متوقف شد. البته در حال حاضر تمرینات بدنسازی خود را در منزل پیگیری می کنم تا شرایط از نظر این بیماری به حالت عادی برگردد تا دوباره وزنه زدن را آغاز کنم.

 

وی پیرامون این پرسش که آیا شما از وزنه برداری معلولان خداحافظی نکرده بودید، تصریح کرد: بعد از این که پاره گی سینه ام با فیزیوتراپی و حمایت های فدراسیون پزشکی و ورزشی مرتفع شد به فدراسیون جانبازان و معلولان گفتم اگر مشکلی برای بازگشت دوباره من به وزنه برداری وجود ندارد قصد دارم دوباره وزنه بزنم و فدراسیون نیز گفت؛ مشکلی برای بازگشت دوباره من وجود ندارد.

 

صادق زاده با بیان این که قصد دارم در دسته ۱۰۷کیلوگرم رقابت کنم، گفت: پیش از این در دسته ۹۷ کیلوم گرم در مسابقات شرکت می کردم اما الان با شرایط بدنی خوبی که دارم در حال آماده سازی خود در دسته ۱۰۷ کیلوگرم هستم و دوست دارم در مسابقات جهانی آینده در این وزنه رقابت کنم. البته این بستگی به تصمیم کمیته ملی پارالمپیک دارد که در کدام دسته اجازه رقابت به من بدهد.

 

دارنده سه مدال برنز بازی‌های پارالمپیک در پایان پیرامون این پرسش که آیا امکان حضور شما در پارالمپیک ۲۰۲۱ وجود دارد یا خیر، اظهار کرد: برای شرکت در پارالمپیک توکیو باید در چهار تورنمنت بین المللی شرکت می کردم که من متاسفانه پس از ناکامی در مسابقات جهانی مکزیک از وزنه برداری کنار رفتم و  شانس حضورم را در پارالمپیک از دست دادم. به هر صورت عزم خود را جزم کردم  که از امسال دوباره وزنه برداری را با جدیت آغاز و خود را در مسابقات جهانی و پارالمپیک مطرح کنم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است