ورزشکار پارالمپیکی: حمایت مسئولان به موقع باشد

ورزشکار پارالمپیکی: حمایت مسئولان به موقع باشد

2 اردیبهشت 1399 ورزشکار خوزستانی عضو تیم‌ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان، با اشاره به بی‌توجهی و حمایت نشدن از سوی مسئولان ورزش استان، گفت: ورزشکاران جانباز و معلول در شرایط خاص‌تری نسبت به ورزشکاران سالم، تمرین و در مسابقات شرکت می‌کنند و انتظار داریم که حمایت مسئولان نیز به موقع باشد و اهدای جوایز با تاخیر بسیار صورت نگیرد.

امان‌الله پاپی، اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا، من فعلا تمریناتم را به صورت انفرادی انجام می‌دهم تا از شرایط ایده‌آل دور نشوم. تاکنون یک روز هم تمریناتم را تعطیل نکرده‌ام، البته از فشار تمرینات کم کرده‌ام. به هر حال تغییر در زمان برگزاری مسابقات پارالمپیک در روند برنامه‌هایم خلل ایجاد کرد، اما همچنان برای موفقیت در این رویداد تلاش می‌کنم.

ورزشکار تیم‌ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان افزود: من به کسب مدال در پارالمپیک توکیو امیدوار بودم و هستم. البته در ماده پرتاب نیزه، رقابت بین ورزشکاران بسیار است و هم ورزشکاران ایرانی و هم ورزشکاری از برزیل مدعی کسب مدال هستند.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه پیش از این نسبت به بی‌توجهی مسئولان، نبود امکانات و عدم حمایت مالی گله‌مند بودید، آیا اکنون تغییری در شرایط شما ایجاد شده است؟ گفت: پاداش بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ را سال گذشته و پیش از اعزام به رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ دریافت کردیم اما هنوز پاداش مسابقات جهانی را دریافت نکردم. در واقع هنوز حمایت نشده‌ایم.

پاپی بیان کرد: ورزشکاران جانباز و معلول در شرایط خاص‌تری نسبت به ورزشکاران سالم، تمرین و در مسابقات شرکت می‌کنند و بر این اساس نیز انتظار داریم که حمایت مسئولان به موقع باشد و اهدای جوایز با تاخیر بسیار صورت نگیرد. مسئولان ورزش استان کمکی به ما نداشته‌اند و پس از مدال‌آوری در رقابت‌های جهانی و کسب سهمیه پارالمپیک نیز ما را تشویق نکردند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر در اندیمشک، محل زندگی‌ام از امکانات تمرینی لازم برخوردار نیستم و زمین چمن مناسبی برای تمرین ندارم و بیشتر در خرم‌آباد تمرین می‌کنم. انتظاری که به عنوان یک ورزشکار پارالمپیکی از مسئولان ورزش خوزستان دارم، بیش از این است.

این ملی‌پوش خوزستانی گفت: با توجه به اینکه به علت شیوع کرونا فعلا اردوهای تیم‌ملی برگزار نمی‌شود، انتظار دارم مسئولان ورزش خوزستان یا شهرستان اندیمشک، حداقل یک زمین چمن مناسب و سکو برای پرتاب در اختیارم بگذارند تا در این مدت از تمرینات عقب نمانم.

 

منبع: ایسنا

 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است