حضور ۲ ملی‌پوش پاراتکواندو در صدر جدول رنکینگ جهانی

حضور ۲ ملی‌پوش پاراتکواندو در صدر جدول رنکینگ جهانی

7 تیر 1399 فدراسیون جهانی تکواندو رده‌بندی برترین ورزشکاران معلول این رشته را اعلام کرد که در بین آنان نام ۲ ملی‌پوش پاراتکواندوکار ایران دیده می‌شود.

جدیدترین رنکینگ جهانی پاراتکواندو از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد. براساس این رده‌بندی، «مهتاب نبوی» دختر پاراتکواندوکار کشورمان با ۸۲/۵۰ امتیاز در رده نخست وزن منهای ۵۸ کیلوگرم (K۴۱) قرار دارد.

همچنین در بین پاراتکواندوکاران مرد «احمد نریمانی» ملی‌پوش  به اضافه ۷۵ کیلوگرم (K۴۲) با ۱۷۶/۳۰ امتیاز همچنان در صدر قرار دارد. «سعید صادقیان‌پور» نیز در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم (K۴۲)  در جایگاه دوم وزن خود قرار دارد. 

همچنین «مهدی بهرامی آذر» در وزن به اضافه ۷۵ کیلوگرم (K۴۳) با ۹۶/۵۰ امتیاز در جایگاه دوم این وزن ایستاده و «مهدی پوررهنما» در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم (K۴۴ ) با ۱۸۱/۸۴ امتیاز در رده سوم قرار وزن خود قرار گرفته است.

«اصغر عزیزی» دیگر ملی‌پوش پاراتکواندوکار در وزن به اضافه ۷۵ کیلوگرم (۴۴ K) با ۱۴۱/۱۸ امتیاز همچنان در جایگاه پنجم قرار دارد. در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم (K۴۲) نیز محمدرضا شعبانی در جایگاه پنجم قرار گرفته است.

اصغر عزیزی و مهدی پوررهنما ۲ تکواندوکار ایرانی هستند که شهریورماه سال آینده به بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو اعزام خواهند شد.

 

منبع: ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است