پارادوچرخه سواری به توکیو اعزام نمی شود

پارادوچرخه سواری به توکیو اعزام نمی شود

2 آذر 1399

در حالی که رییس انجمن دوچرخه سواری معلولان در تلاش است که تنها نماینده پارادوچرخه سواری به توکیو اعزام شود، سرپرست کاروان ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو می گوید که دوچرخه سواری جزء رشته های اعزامی به توکیو نیست.

هادی رضایی، اظهار کرد: در نشست خبری که هفته گذشته با حضور تابع دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد وی از جودو، تکواندو، تیراندازی، تیروکمان، وزنه برداری، دوومیدانی، پاراکانو، والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر مردان به عنوان ۹ رشته اعزامی به بازیهای پارالمپیک توکیو نام برد و اسمی از دوچرخه سواری نبود.
وی گفت: درست است دوچرخه سواری امتیاز ورودی به بازیهای پارالمپیک را کسب کرده است، اما کسب سهمیه برای اعزام ملاک نیست و تنها کسانی در اولویت اعزام قرار دارند که شانس کسب مدال طلا، نقره و برنز را در توکیو داشته باشند و یا نفر اول آسیا باشند که دوچرخه سواری چنین شرایطی را ندارد.

وی در پایان گفت: با توجه به اعلام رسمی کمیته ملی پارالمپیک مبنی بر اعزام تنها ۹ رشته به بازیهای پارالمپیک توکیو، من نمی دانم رییس انجمن دوچرخه سواری معلولان چرا هنوز هم به دنبال اعزام این رشته به پارالمپیک است.

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است