یک مسئول در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان:

یک مسئول در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان:

سهمیه بنزین خودروهای پلاک‌ویلچری تغییری نکرده است

18 آذر 1399

زنجان رئیس سامانه هوشمند سوخت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: سهمیه بنزین خودروهای پلاک‌ویلچری تغییری نکرده است.

مهدی طارمی، با اشاره به موارد مطرح ‌شده در رابطه با کاهش سهمیه برخی خودروها، اظهار کرد: سهمیه بنزین خودروهای پلاک ویلچری کم نشده و طبق روال سابق به صورت ماهانه در کارت‌های سوخت‌ مربوطه شارژ می‌شود.

وی افزود: به منظور یکسان‌سازی سهمیه لیتراژی کارت سوخت پلاک‌های ویلچری با سایر پلاک‌ها و جلوگیری از تغییر کارت هوشمند سوخت در هنگام تعویض پلاک، سهمیه لیتراژی بر روی کارت سوخت خودروهای مذکور معادل سهمیه شخصی (تک‌سوز ۶۰ لیتر و دوگانه‌سوز ۳۰ لیتر) و مابه‌التفاوت سهمیه مزبور (۴۰ لیتر) به صورت اعتباری به مالک یا نماینده قانونی آن تخصیص می‌یابد.

این مسئول ادامه داد: طرح تخصیص اعتبار ریالی برای جانبازان در حال انجام بوده و برای معلولان نیز در دست اجرا و اقدام است. بدیهی است که سهمیه مازاد (۴۰ لیتر) از بین نرفته و به واجدین شرایط تخصیص می‌یابد.

رئیس سامانه هوشمند سوخت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان تصریح کرد: میزان مصرف فراورده بنزین در مهرماه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۶ درصد کاهش داشته که این امر ناشی از جایگزینی CNG و کاهش مسافرت‌ها و ترددهای شهری به دلیل وجود بیماری کرونا است.

طارمی با بیان اینکه همه ۴۰ جایگاه‌ سوخت CNG در استان روزانه ضدعفونی می‌شود، یادآور شد: در مجموع ۱۰۰ جایگاه عرضه فرآورده مایع و CNG در زنجان وجود دارد و این شرکت حمایت لازم از سرمایه‌گذاران در این حوزه را به عمل می‌آورد.

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است